مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مردم شهرداری را عامل آلودگی هوا می دانند!

به گزارش موتورسيكلت نيوز، زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیس شورای شهر تهران با اشاره به  سهم دیگر دستگاه‌ها در کاهش این آلودگی گفت:  تا دیگر دستگاه‌ها وارد میدان نشوند به توفیقی برای کاهش آلودگی هوا دست پیدا نمی‌کنیم.

عضو هیئت رئیس شورای شهر تهران  افزود: با آغاز فصل پاییز و زمستان آلودگی هوا شدت پیدا می‌کند و این آلودگی منجر به اظهار نظر‌های متفاوتی شده است که در آن مدیران و مسئولان یکدیگر را مقصر بروز آلودگی و تشدید آن معرفی می‌کنند و در مقابل آن نیز شهروندان شهرداری تهران را باعث آلودگی هوا پایتخت و کم کاری این نهاد را باعث تشدید آلودگی می‌دانند.

نژاد بهرام با اشاره به تصویب قانون هوای پاک در سال ۹۶ بیان کرد: در قانون هوای پاک پایتخت وظیفه تمام دستگاه‌ها مشخص شده است و حتی این قانون در حوزه کارگروهی ۲۵ سازمان را ملزم به انجام کار‌هایی کرد تا کاهش آلودگی هوا در پایتخت را شاهد باشیم.

او تاکید کرد: شهرداری تهران مسئولیت خود برای کاهش آلودگی هوا را انجام داده و دیگر دستگاه‌ها نیز باید از زیر بار مسئولیت آلودگی هوای پایتخت شانه خالی نکنند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا