مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مبنای تصمیمات ما در شهرداری گزارش رسمی سیاهه انتشار است/ اعلام سهم آلايندگى موتورسيكلت توسط شهردارى

به گزارش موتورسيكلت نيوز، غلامحسین محمدی در واکنش به انتشار آمارهای متعدد در مورد سهم آلایندگی دستگاه‌ها و منابع متحرک در حساب توییتری خود با انتشار لیست سهم‌بندی منابع آلاینده شهر تهران (سیاهه انتشار سال ۹۶) نوشت: براساس آخرین سیاهه انتشار سال ۹۶ سهم کلیه منابع آلاینده و منابع متحرک مشخص شده است و سایر اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر شده مورد تایید نیست و مبنای تصمیمات ما در شهرداری گزارش رسمی سیاهه انتشار است.

در لیستی که محمدی منتشر کرده، سهم منابع متحرک در تولید آلاینده‌های گازی ۸۲.۹ درصد و در تولید ذرات معلق ۶۰.۸ درصد بوده است. بر این اساسا سهم خودروهای سواری در تولید آلاینده‌های گازی ۳۷.۸ درصد و در تولید ذرات معلق ۱۳.۹ درصد ذکر شده است. همچنین نقش موتورسیکلت‌ها در تولید آلاینده‌های گازی ۲۱.۳ درصد و در تولید ذرات معلق ۱۰.۱ درصد بوده است. نقش اتوبوس‌های شرکت واحد نیز در تولید آلاینده‌های گازی نیم درصد و در تولید ذرات معلق ۵.۷ درصد تخمین زده شده است. کامیون‌ها در تولید آلاینده‌های گازی ۳.۱ درصد و در تولید ذرات معلق ۱۵.۷ درصد نقش داشتند.

 در این گزارش آمده است که صنایع نقش ۱.۹ درصدی در تولید آلاینده‌های گازی و نقش ۱۷.۸ درصدی در تولید ذرات معلق دارند. نیروگاه‌ها نیز در تولید آلاینده‌های گازی ۵.۳ درصد و در تولید ذرات معلق ۱۲.۱ درصد نقش داشته‌اند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا