عضو شوراى شهر تهران قشر ضعيف جامعه را عامل آلودگى هوا معرفى كرد/ صاحبان موتورسیکلت‌هاى دودزا عامل آلودگى هوا

جدول تغییرات قیمت موتورسیکلت

به گزارش موتورسيكلت نيوز، محمد علیخانی درمورد آلودگی هوا و اجرای طرح‌های ترافیکی در این زمینه اظهارداشت: طرح‌های ترافیکی باید با بسته‌ای از سیاست‌ها در نظر گرفته شود اینکه حلقه دوم طرح ترافیک را اجرا کنیم و بگویم مشکل حل شده است تنها یک ادعا محسوب می‌شود. البته همین ادعا باعث شد که همه تصور کنند مسئولیت رفع آلودگی هوا با شهرداری است.

وی گفت: باید به این واقعیت اشاره کرد که مشکلات کشور ما سلسله وار به یکدیگر ارتباط دارد و اگر می بینید که قوانین قابل اجرا نیست به دلیل همین مشکلات است برای مثال وقتی گفته می شود خودروی یا موتورسیکلت دودزا باید توسط پلیس توقیف شود و عملا نمی شود به دلیل تبعات و پیامدهای موضوع است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای شهر تهران گفت: شرایط اقتصادی،‌ اجتماعی و سیاسی سبب این مساله شده است اینکه بخواهند یک موتورسیکلت را توقیف کنند درگیری ایجاد می شود، شخصی که از قشر ضعیف جامعه است و به خاطر فقر و تنگدستی با یک وسیله فرسوده کار می کند توقیف وسیله او در این وضعیت بد اقتصادی کار راحتی نیست. پس خیلی از مشکلات به یکدیگر مرتبط هستند.

وی گفت: به نظرم تا زمانی که ناهماهنگی بین تصمیم گیران باشد و مدیریت واحد شهری نداشته باشیم  و در کنارش مشکلات اقتصادی فقر و بیکاری وجود داشته باشد وضعیت ترافیک و آلودگی هوا به همین صورت خواهد ماند و مشکل حل شدنی نیست.

عضو شورای شهر تهران  به داستان ژان‌والژان اشاره کرد و گفت: در این داستان فردی نانی را از فقر به سرقت برد و یک مسئول قانونمند به دنبال آن بود تا سارق را دستگیر کند ولی زمانی که در جریان این فیلم قرار می‌گیری آنگونه است که مخاطب دلش می‌خواهد سارق دستگیر نشود و در واقع کسی که مجری قانون است ظالم و فردی که بخاطر نان سرقت کرده مظلوم است و بیننده و قاضی در این شرایط حق را به فقیر می دهد نه اجرا کننده قانون، شرایط ما اکنون این چنین است.

اولین رسانه رسمی با عنوان و موضوع کارآفرینی در ایران
برای مشاهده کارآفرینی پرس اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا