عضو شوراى شهر تهران قشر ضعيف جامعه را عامل آلودگى هوا معرفى كرد/ صاحبان موتورسیکلت‌هاى دودزا عامل آلودگى هوا

برای درج آگهی رایگان کلیک کنید.

به گزارش موتورسيكلت نيوز، محمد علیخانی درمورد آلودگی هوا و اجرای طرح‌های ترافیکی در این زمینه اظهارداشت: طرح‌های ترافیکی باید با بسته‌ای از سیاست‌ها در نظر گرفته شود اینکه حلقه دوم طرح ترافیک را اجرا کنیم و بگویم مشکل حل شده است تنها یک ادعا محسوب می‌شود. البته همین ادعا باعث شد که همه تصور کنند مسئولیت رفع آلودگی هوا با شهرداری است.

وی گفت: باید به این واقعیت اشاره کرد که مشکلات کشور ما سلسله وار به یکدیگر ارتباط دارد و اگر می بینید که قوانین قابل اجرا نیست به دلیل همین مشکلات است برای مثال وقتی گفته می شود خودروی یا موتورسیکلت دودزا باید توسط پلیس توقیف شود و عملا نمی شود به دلیل تبعات و پیامدهای موضوع است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای شهر تهران گفت: شرایط اقتصادی،‌ اجتماعی و سیاسی سبب این مساله شده است اینکه بخواهند یک موتورسیکلت را توقیف کنند درگیری ایجاد می شود، شخصی که از قشر ضعیف جامعه است و به خاطر فقر و تنگدستی با یک وسیله فرسوده کار می کند توقیف وسیله او در این وضعیت بد اقتصادی کار راحتی نیست. پس خیلی از مشکلات به یکدیگر مرتبط هستند.

وی گفت: به نظرم تا زمانی که ناهماهنگی بین تصمیم گیران باشد و مدیریت واحد شهری نداشته باشیم  و در کنارش مشکلات اقتصادی فقر و بیکاری وجود داشته باشد وضعیت ترافیک و آلودگی هوا به همین صورت خواهد ماند و مشکل حل شدنی نیست.

عضو شورای شهر تهران  به داستان ژان‌والژان اشاره کرد و گفت: در این داستان فردی نانی را از فقر به سرقت برد و یک مسئول قانونمند به دنبال آن بود تا سارق را دستگیر کند ولی زمانی که در جریان این فیلم قرار می‌گیری آنگونه است که مخاطب دلش می‌خواهد سارق دستگیر نشود و در واقع کسی که مجری قانون است ظالم و فردی که بخاطر نان سرقت کرده مظلوم است و بیننده و قاضی در این شرایط حق را به فقیر می دهد نه اجرا کننده قانون، شرایط ما اکنون این چنین است.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا