مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ترخیص موتورسیکلت های پارکینگی با صدهزار تومان

به گزارش موتورسيكلت نيوز، فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی در طی وظایف خود همیشه اعمال قانون و مقرراتی دارد و از کسانی که رعایت مقررات نمی‌کنند، توضیح خواسته و دستگاه آن‌ها را متوقف می‌کند.

وی اظهار کرد: در خراسان رضوی تعداد زیادی موتورسیکلت در پارکینگ‌ها رسوب کرده است. افراد به دلایل مختلفی مراجعه نکرده و موتورسیکلت آن‌ها در پارکینگ مانده است. پس از بررسی کارشناسی هزینه‌های مرتبط با پارکینگ، با کسانی که مسئول پارکینگ هستند جلسه‌ای به مناسبت دهه فجر تشکیل شد و به این توافق رسیدیم که رقم 100 هزار تومان را به صورت ثابت برای موتورهایی که بالای یک سال است در پارکینگ خوابیده است، اخذ شود و در قبال دریافت اسناد، موتورسیکلت به متقاضیان بازگردانده شود.

تقوی افزود: به نظر من تسهیلات بسیار خوبی در نظر گرفته شده است که این کار از دوشنبه هفته آینده شروع خواهد شد. با توجه به اختیارات ما و اذن دادستان استان، طرح شکل گرفت که با توجه به این کار، خودرو و موتورسیکلت متوقف‌شده به مالکان آن‌ها بازگردانده می‌شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا