مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

33 شرکت در حال اخذ پروانه بهره‌برداری تولید موتورسیکلت

به گزارش موتورسیکلت نیوز، غلامحسین شافعی در 12 مهرماه 1398 اعلام کرد: در حوزه موتورسیکلت‌سازی، 177 کارخانه تولید موتورسیکلت مجوزدار داریم و 33 مورد هم در حال دریافت پروانه بهره‌برداری هستند.

شافعی در ادامه عنوان کرد: مجموع کشورهای کره جنوبی، اندونزی، ترکیه، تایوان، عربستان، پاکستان، هند، تایلند، بنگلادش، فیلیپین، چین، مالزی و ژاپن 82 واحد تولید موتورسیکلت دارند.

وی افزود: در صنعت خودروسازی نیز، 42 کارخانه پروانه بهره‌برداری دارند و 32 مجوز هم در حال ارائه است که به‌طور مجموع 81 پروانه واحد خودروسازی در جمهوری اسلامی می‌شود و این در حالی است که فرانسه 8 واحد، ژاپن 11 واحد، کره جنوبی 5 واحد و اسپانیا 10 واحد خودروسازی دارند.

(قابل ذکر است که خبر مذکور در پایگاه خبری اتاق ایران در خصوص پروانه تولید موتورسیکلت 32 واحد اعلام شده و در ایرنا 33 واحد درج شده است. همچنین در خصوص خودرو نیز در پایگاه خبری اتاق ایران 49 کارخانه و در ایرنا 42 کارخانه درج شده است. همچنين صحت و سقم اين آمار در حال بررسى است و به زودى نتيجه آن در خبر ديگرى منتشر خواهد شد).

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا