مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نسل جدید موتور هوشمند سوزوکی رونمایی شد / از سیستم رانندگی در شیب تا نمایشگر ال سی دی

به گزارش موتورسيكلت نيوز، موتور جدید سوزوکی مدل V-Strom 1050 با سبک و سیاقی متفاوت و فناوری پیشرفته معرفی شد. این موتور هوشمند امیدها را در دل علاقه مندان به موتورسواری پیشرفته افزایش داده است.

خط V-Strom مدتهاست که یکی از محبوب ترین خطوط تولید سوزوکی است و اکنون مدل جدید موتور سوزوکی موسوم به  V-Strom 1050 که قرار است تا سال 2020 وارد بازار شود برترین نسخه این خط تولید محسوب می شود.

سوزوکی یک برند محبوب در بین موتورسواران است.V-Strom در نسخه 650 به سراغ آیتمهای هوشمند رفته است. درواقع به نظر می رسد سوزوکی این بار بیش از همیشه تلاش کرده روی به روزرسانی و هوشند سازی متمرکز شود. این موتور دارای سیستم سواری با سیم است که امکان کنترل کروز ، حالت های سواری و کنترل کشش را فراهم می آورد. همچنین برخی از ویژگیهای جالب و مهیج برای رانندگی خارج از جاده مانند حرکت در مسیرهای تپه ای و سیستم کنترل وابسته به شیب را ارائه می دهد، این سیستم نیروی ترمز شما را افزایش می دهد و خطرات موتورسواری در مسیرهای پر شیب را به حداقل می رساند.

سایر ویژگی های قابل توجه شامل صفحه نمایش ضد باد با قابلیت تنظیم ارتفاع در تونل باد ، صندلی قابل تنظیم ، سیستم دارای ال سی دی و یک درگاه USB در نزدیکی دسته های فرمان تا بتوانید تلفن یا GPS خود را شارژ کنید.

این موتور جذاب در سه رنگ مشکی ، نارنجی و سفید ارائه می شود. سوزوکی در مورد قیمت گذاری و تاریخ فروش برای V-Strom 1050  خبری منتشر نکرده است.

پايان پيام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا