مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اعلام سهمیه سوخت ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری / سهمیه سوخت موتورسیکلت‌های حمل بار شهری

به گزارش موتورسيكلت نيوز، بر این اساس، سهمیه بنزین در نظر گرفته شده برای تاکسی بین‌شهری، تاکسی ون شهری و تاکسی اینترنتی به شرح زیر اعلام شد:  

 مطابق بسته مصوب سهمیه بنزین برای ناوگان آژانس شهری (تاکسی تلفنی) برای آن دسته از خودروهایی که تاکنون توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت یا سازمان شهرداری‌های کشور ساماندهی شده‌اند، به میزان۲۰۰ لیتر برای خودروهای تک‌سوز و ۱۲۰ لیتر برای خودروهای دوگانه‌سوز، طی دو ماه آینده در پایان هر ماه به صورت اعتباری و پس از معرفی کارت، در کارت بانکی رانندگان شارژ می‌شود.

برای سرویس مدارس، ادارت کل آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و مدارس موظف هستند تمامی اطلاعات را در سامانه سپند ثبت‌نام نموده و سهمیه این خودروها در قالب اعتبار و براساس پیمایش انجام شده در پایان ماه، در کارت اعتباری ذینفعان شارژ خواهد شد.

۳) سهمیه بنزین تاکسی‌های دوگانه‌سوز نیز از ابتدای آذرماه ۹۸ به ۲۵۰ لیتر افزایش می‌یابد.

۴) سهمیه سوخت وانت بارها و موتورسیکلت‌های حمل بار شهری در صورت ساماندهی و ثبت پیمایش این ناوگان با تایید وزارت کشور در خصوص افزایش سهمیه آنها براساس پیمایش مورد تأیید اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا