مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزاری جلسات تخصصی در راستای کاهش حوادث ترافیکی/بررسی علت تصادفات موتورسیکلت سواران

به گزارش موتورسيكلت نيوز، بهرام سرمست یکشنبه شب (19 آبان) در جلسه شورای ترافیک استان با اشاره به حوادث و تلفات جاده ای گفت: باید برنامه ریزی به گونه ای صورت گیرد که این تلفات روز به روز کاهش یابد.
استاندار قم بیان داشت: متاسفانه طی یک ماه اخیر آمار تصادفات در استان بیشتر شده است و باید مباحث را به صورت تخصصی دنبال کرده و راهکارهای جدی برای کاهش این مباحث دنبال کرد.
وی با بیان اینکه پلیس به تنهایی در این زمینه وظیفه ندارد گفت: همه دستگاه ها باید از ظرفیت خود استفاده کرده و بکوشند تا شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده ای و شهری باشیم.
سرمست با اشاره به موتورسیکلت سواران در قم و تصادفات آنها گفت: باید علت حضور و تصادفات درون شهری که توسط موتورسیکلت سواران انجام می شود، بررسی و راهی برای کاهش این آمار داشته باشیم. 
استاندار قم از عدم ارائه آمار مشخص انتقاد کرد و گفت: باید آمار منسجم و دقیق ارائه شود تا بتوانیم برنامه ریزی کنیم، باید نسبت به حوادث احساس مسئولیت کنیم.
در این جلسه سرمست، به معاون عمرانی استانداری قم دستور برگزاری نشست های تخصصی تر در زمینه ترافیک را ارائه کرد.
پایان پیام/ 

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا