مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

افتتاح خط تولید باتری‌سازی موتورسیکلت‌های برقی در شرکت کویر موتور اوراسیا به زودی/ اشتغال به کار معلولان و جانبازان در این شرکت

محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار موتورسیکلت نیوز عنوان کرد: مجموعه کویر موتور با اشتغال‌زایی 500نفر به‌طور مستقیم در حال فعالیت است. کویر بیش از 20 نمایشگاه در تهران و مراکز استان‌ها دارد و امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال در تمامی استان‌ها، نمایشگاه دائمی کویر موتور را افتتاح کنیم. البته تاچند روز آینده نمایشگاه بام‌لند در تهران و نمایشگاه بندرعباس در حال افتتاح است.

وی گفت: کویر موتور دارای برندهای کاوازاکی ژاپن، پیاجیو و وسپا ایتالیا، KTM اتریش، هیوسانگ کره، موندیال انگلیس، کوادرو سوئیس و… است.

رضایی عنوان کرد: در سال گذشته میزان کسب سهم بازار کویر موتور 7درصد و امسال نیز 15درصد بوده است و تلاش خواهیم کرد تا برای سال آینده این مقدار را به بالای 30درصد ارتقا دهیم.

مدیرعامل کویر اظهار کرد: افزایش نمایشگاه‌های کویر در تهران و مراکز استان‌ها، به‌منظور سهولت در بازدید از محصولات این شرکت برای رضایت‌مندی بیشتر مشتریان محترم است که نتیجه آن خدمات مناسب به مشتریان، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی شده است.

در ادامه رضایی در پاسخ به خبرنگار موتورسیکلت نیوز در خصوص مسئولیت اجتماعی مجموعه کویر گفت: از جمله تصمیمات این شرکت انعقاد قرارداد با سازمان زندان‌ها جهت اشتغال‌زایی زندانیان  و در آمدزایی برای این قشر بوده است که با مشارکت آن‌ها در تولید سیم‌کشی موتورسیکلت‌های (سی‌دی‌آی) به این امر پرداخته شده است. همچنین این شرکت در خط تولید جدید باتری‌های موتورسیکلت برقی که تا دو ماه آینده افتتاح می‌گردد در صدد برآمده تا با همکاری سازمان بهزیستی، تمامی پرسنل این واحد را از میان معلولان و جانبازان برگزیند و به همین منظور تمامی زیر ساخت‌ها را متناسب با نیازهای این قشر محترم احداث کرده و امید است با این امر گامی موثر در جهت فرهنگ‌سازی در اشتغال‌زایی جانبازان و معلولان برداشته شود.

مدیرعامل کویر درباره وضعیت بازار موتورسیکلت گفت: با توجه به شرایط کنونی در حال حاضر وضعیت بازار مساعد نیست ولی انتظار می‌رود در سال آینده شرایط مطلوب‌تر شود. البته تولیدکنندگان موتورسیکلت در پایان  سال جاری با چالش‌های زیادی از جمله اجرایی شدن طرح اسقاط موتورسیکلت‌های فرسوده، اجبار تولید 10درصدی موتورسیکلت برقی و همچنین در ابتدای سال آینده نیز با اجبار استاندارد یورو5 مواجه‌ خواهند بود.

وی گفت: البته شرکت کویر تا کنون 8مدل موتورسیکلت برقی تولید داشته که تا پایان سال جاری به 15 مدل افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل کویر عنوان کرد: از جمله اقدامات جاری این شرکت تولید و شماره‌گذاری محصول «کوادرو 400 سی‌سی» است و از جمله افتخارات این مجموعه بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ و مهم با به‌کارگیری جوانان خلاق و ارائه راهکارهای شگفت‌انگیز در بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور تا پایان سال جاری است.

در نهایت رضایی از مسئولان درخواست داشت که با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نام‌گذاری شده و همچنین جهت تسهیل امور، با تولیدکنندگان این عرصه مساعدت بیشتری داشته باشند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا