مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه جهان/ معرفی نمایشگاه EICMA ایتالیا

به گزارش موتورسیکلت نیوز، نمایشگاه موتورسیکلت میلان (Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accessori) یا به اختصار EICMA از سال ۱۹۱۴ برگزار شده است. امروز 14 آبان 98، هفتادوهفتمین نمایشگاه «ایکما» برای علاقه‌مندان و تولیدکنندگان موتورسیکلت و دوچرخه آغاز شد.

در این نمایشگاه انواع محصولات جدید دوچرخ مانند موتورسیکلت‌، دوچرخه‌، اسکوتر و راه‌حل‌های حمل‌و‌نقل شهری سازگار با محیط زیست و ایمن به نمایش گذاشته می‌شود. قابل ذکر است که حدود 60درصد از غرفه‌های این نمایشگاه بین‌المللی است. همچنین استارتاپ‌ها و ایده‌های نوآورانه توسط دانشجویان رشته‌های مهندسی و برندهای نوظهور بخشی جدایی‌ناپذیر از این نمایشگاه هستند.

از جمله موارد بی‌شماری که EICMA را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و بهترین رویدادهای جهانی تبدیل می‌کند، عبارتند از: نوآوری‌های بی‌شمار در محصولات، کنفرانس‌های مطبوعاتی بین‌المللی، کارگاه‌های فنی، حضور رانندگان کلاس جهانی، داشتن فضای رانندگی در یک منطقه اختصاصی در فضای باز و…

امسال نیز توجه ویژه‌ای به دوچرخه‌های برقی به‌عنوان یک راه‌حل سبز برای حمل‌و‌نقل شده است و یک مسیر ویژه دوچرخه، بازدید کنندگان را قادر می‌سازد که محصولات را امتحان کنند.

تاریخ نمایشگاه ایکما 2019: 5نوامبر- 10نوامبر، زمان: 9:30 صبح الی 18:30
محل برگزاری: Rho Fiera Milano

نویسنده: محمدعلی نژادیان

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا