مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسيكلت برقى تحت حمايت سازمان اوقاف

به گزارش موتورسيكلت نيوز به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمد نوروزپور شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران خراسان‌جنوبی که در محل امامزاده شاه سلیمان علی(ع) برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه مسائل و موضوعات اقتصادی، سازمان اوقاف حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان از جمله مجموعه‌هایی که در زمینه موتورسیکلت هاى برقی و ایمپلنت‌های دندان کار می‌کنند مد نظر قرار داده است.

قابل ذكر است در خبرى كه خرداد ٩٨ خبرگزارى آنا منتشر كرده بود، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان كرده بود:

سازمان اوقاف و امور خیریه حمایت از جریان دانش‌بنیان را وظیفه خود می‌داند.

وی با بیان اینکه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان به معنای بهره‌وری بیشتر و استفاده از منابع موجود با ارزش‌افزوده بالاتر است، افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان به ما راه را نشان می‌دهند تا نیاز داخل را با تمام سختی‌های موجود تأمین کنیم. در حالی‌ که در داخل عادت کرده‌ایم بسیاری از کالاها همچون تجهیزات پزشکی را از اروپا و سایر کشورها وارد کنیم؛ اما امروز با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان تمامی این تجهیزات در داخل تأمین می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید کرد: امروز دشمن به وسیله تحریم‌ها هدف‌گیری‌های زیادی را انجام داده است و می‌خواهد ما را زمین‌گیر کند؛ ولی اعلام می‌کنیم ما می‌توانیم محصولات مورد نیاز خودمان را کاملاً در داخل تولید و صادر کنیم و به رقابت جهانی بپردازیم.

سازمان اوقاف و امور خیریه به دلیل وجود سرمایه و زیرساخت‌های املاکی به دنبال حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است، بنابراین وظیفه داریم وقف را حفظ کنیم و حفظ موقوفات در اولویت اول این سازمان است. یکی دیگری از اولویت‌های این سازمان استعمار موقوفات است. استعمار هم به معنای آبادانی موقوفات شناخته می‌شود و این آبادانی موقوفات در ایجاد مناعت تولیدات موقوفات اعم از تجاری، مسکونی، خدماتی و کشاورزی است.

وی تصریح کرد: امروز سازمان اوقاف باید در زمینه‌های خاصی کار کند و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف رفع نیازهای کشور از رسالت‌های اصلی سازمان است و در این خصوص گام‌هایی برداشته‌ایم. حل معضلات مردم باید در دستور کار ما باشد و اگر در این زمینه درست عمل کنیم، می‌توانیم تحریم‌ها را دور بزنیم و اقتصاد مقاومتی که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را در داخل کشور تحقق ببخشیم و موجب شکوفایی نظام و انقلاب شویم. باید به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان شتاب بخشیم تا آمار اشتغال و تولیدات دانش‌بنیان و کالاهای اساسی در داخل افزایش یابد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا