مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رفع توقيف موتورسيكلت ها بدون حكم قضايى

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سردار حسین اشتری در آیین افتتاح پروژه های عمرانی پلیس اصفهان در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اظهار کرد: 

در هفته نیروی انتظامی بخش وسیعی از جرائم و توقیفات بخشوده شده و با شرایط خاص خود اعلام شد و در ادامه اقدامات انجام شده در استان اصفهان، همچنان موتور سیکلت هایی که حکم قضایی ندارند می توانند رفع توقیف شوند.

اشتری توضیح داد: تعداد خودروها و موتور سیکلت ها اضافه شده و میزان سفرها نیز افزایش یافته است. پس به طبع باید میزان خسارات جاده ای نیز افزوده شود، اما به لطف خدا توانستیم این میزان را در حد متعادل نگه داریم.

وی با ارائه راهکارهایی برای کاهش میزان تصادفات، افزود: امن بودن خودرو و همچنین توسعه فرهنگ رانندگی به طور قطع کمک می کند تا به شاخص های بهتری برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور واگذاری کار هراستان به خود استان را تأثیرگذار دانست و گفت: هرچه کارها به خود استان ها و برخی اوقات شهرستان ها واگذار شود، رشد بهتری خواهد داشت. همانطور که اکنون در اصفهان شاهد کاهش ۱۳درصدی تصادفات هستیم.

شامگاه (چهارشنبه) ساختمان های جدید پلیس راه و پلیس فتای استان اصفهان با حضور  سردار حسین اشتری فرمانده نیرو انتظامی کشور افتتاح شد.

مقر جدید  پلیس راه استان اصفهان در مساحت سه هزار مترمربع با ۱۴۷۷ مترمربع زیربنا  شامل بخش های، حفاظت اطلاعات، راه روستایی، اداری پشتیبانی، فاوا، جانشین پلیس راه استان، اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده ای، دایره بازرسی، فرهنگ ترافیک، رئیس پلیس راه استان، فرماندهان محور، مرکز فرماندهی و کنترل مونیتورینگ و امور مالی به بهره برداری رسید.

محل جدید پلیس فتا استان اصفهان نیز در بخش های دایره بخش های اطلاعاتی و رخدادهای سایبری، بررسی فنی ادله دیجیتال، اداری و پشتیبانی، فاوا، تشخیص جرائم سایبری، دایره واپایش مجرمین حرفه ای سایبری و رئیس پلیس عصر آغاز به کار کرد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا