مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بیش از 300هزار دستگاه موتورسیکلت پلاک شده در شهر قم

به گزارش موتورسيكلت نيوز، عباس ذاکریان با اشاره به وجود مشکلات برای مردم به واسطه عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط راکبین موتورسیکلت‌ها در سطح شهر اظهار داشت: متأسفانه مردم از چگونگی تردد و عدم رعایت قوانین توسط راکبین موتورسیکلت در شهر قم به واسطه حجم بالای وجود موتور در سطح شهر ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه طبق آمارها بیش از 300 هزار دستگاه موتورسیکلت پلاک شده در شهر قم وجود دارد، ابراز کرد: استان قم با توجه به تعداد جمعیت و این حجم موتور از جمله استان‌های بالایی کشور در تعداد موتورسیکلت قرار دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اینکه بسیاری از راکبین موتورسیکلت در شهر قم خود را ملزم به رعایت هیچ قانون و قواعدی نمی‌دانند، تصریح کرد: نسل جوان بیشترین استفاده‌کنندگان از موتورسیکلت را در قم به خود اختصاص داده‌اند و بسیاری از آنان در کنار نداشتن مجوزهای لازم برای استفاده از موتورسیکلت خود را نیز ملزم به رعایت قوانین نمی‌دانند.

وی عدم استفاده از پارکینگ‌های موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال‌های توجه مناسبی توسط شهرداری به تأمین پارکینگ‌های موتورسیکلت در هسته مرکزی شده است، ولی متأسفانه به علت عدم استفاده راکبین، این پارکینگ‌ها هیچ توجیه اقتصادی ندارند.

ذاکریان با گلایه‌مندی از توقف موتورسیکلت‌ها در پیاده‌روها و ایجاد نارضایتی برای مردم خاطرنشان کرد: برخی از راکبین موتورسیکلت از هر مکانی برای پارک موتورسیکلت به ویژه پیاده‌روها استفاده می‌کنند که این امر سبب گلایه و ابراز نارضایتی عمومی شده است.

بیشتر بخوانید

نارضایتی مردم قم از پارک موتورسیکلت‌ها در معابر شهر‌

آشفته‌بازار موتورسیکلت‌ها در معابر شهر قم به روایت تصویر

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا