مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بررسی طرح جایگزینی و ارائه موتورسیکلت‌هاى برقی در کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌ها

به گزارش موتورسيكلت نيوز به نقل از برنا از یزد، در این جلسه با توجه به معضل موتورسیکلت ها و حجم تخلفات از سوی راکبین، طرح استفاده از موتورسیکلت برقی و لزوم تسهیلات برای جایگزینی با موتورهای بنزین بررسی و با توجه به گزارش رئیس سازمان سرمایه گذاری در مذاکره با چند تولید کننده داخل و خارج استان بر انتظارات شهرداری همچون ارائه خدمات مطلوب، تامین قطعات و ایستگاه های شارژ و فرایند تعویض موتورسیکلت تاکید شده است.
الهه جورابی عضو کمیسیون با اشاره به فروش بدون ضابطه موتورسیکلت گفت: نوجوانان وافراد فاقد گواهینامه نسبت به خرید اقدام می کنند و نظارتی وجود ندارد که طی جلساتی با نیروی انتظامی به این موضوع پرداخته شود.
وی همچنین طرح جایگزینی موتورهای بنزین با هیبرید را موفق دانست و اظهارداشت: باید از تولید داخل حمایت کرد و با ارائه بسته های تشویقی این طرح را اجرا کرد.
سیدحسین آزادی طرح جامع ترافیک را یادآور شد و با توجه به بازنگری انجام شده و تغییرات آن طی سه ماه آینده بر اجرای مسیرهای دوچرخه و موتورسیکلت و ارائه طرح ها تاکید کرد.
ونوس عامری عضو دیگر کمیسیون عنوان کرد: هر طرح تشویقی با محدودیت باشد تا اجرایی شود و طرح جایگزینی موتور سیکلت های برقی قطعا با استقبال مردم همراه خواهد بود و مدل موفقی است که در گذشته برای خودروهای فرسوده هم انجام شد. بودجه خوبی برای آموزش های مهارت اجتماعی در سازمان فرهنگی گذاشته شده و این موضوع در اولویت آموزش ها قرار گیرد.
در این جلسه با تاکید بر اجرای طرح پایلوت مسیرهای حرکت موتورسیکلت در مناطق مرکزی شهر و اصلاح خطوط بر همکاری با نیروی انتظامی در توسعه ناوگان موتوری این نیرو و تعامل با آنها بحث و تبادل نظر شد.
تشویق سرمایه گذاری در ارائه موتورسیکلت های برقی با جلب حمایت داخل یا خارج شهرداری و تدوین برنامه فرهنگی آموزشی موثر به مردم در استفاده از موتورسیکلت از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح گردید.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا