مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پیاده‌سازی نظام آموزشی حرفه‌ای و کاربردی برای صنایع‌ و معادن مختلف کشور کلید می‌خورد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سیدمهدی‌الدین امینی – معاون دانشگاه صنایع و معادن- با اعلام این خبر گفت: مسئولین دانشگاه‌های « DHBW »، « applied science & technology» و « Dresden University of Technology » که به‌دعوت دانشگاه صنایع‌ و معادن ایران به ایران سفر خواهند کرد، با دکتر برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت و علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین مدیران و مسئولین صنعتی کشورمان دیدار و گفتگو خواهند کرد.
امینی همچنین با اشاره به اهداف این ملاقات‌ها اظهار کرد: در این دیدارها چگونگی پیاده‌سازی نظام آموزشی حرفه‌ای و کاربردی برای دانشگاه صنایع‌ و معادن به‌عنوان دانشگاهی مسئولیت‌پذیر مطابق با دانشگاه‌های نسل چهارم دنیا، برای ارتقای سطح علمی صنایع و معادن کشور (آموزش منجر به اشتغال) مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.
معاون دانشگاه صنایع‌ و معادن، با اشاره به جزییات برنامه این نشست‌ها گفت: اولین نشست که در ابتدای صبح سه شنبه برگزار می‌شود دانشگاه صنایع و معادن میزبان مسئولان دانشگاه‌های آلمان و معاونان وزارت صمت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.
امینی با بیان این که درنشست دوم که ازساعت ٩/٥ صبح درمحل معاونت آموزش، پژوهش و فناوری برگزار می‌شود و جنبه عمومی خواهد داشت، فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و فنآورانه آتی دانشگاه صنایع‌ و معادن با همکاری دانشگاه‌های آلمانی برای ارتقاء بهره‌وری صنایع و معادن برتر کشور با حضور غریب پور-رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن‌ و صنایع معدنی کشور (ایمیدرو)-، عالی مدیر عامل سازمان توسعه و نوسازی صنایع کشور (ایدرو)- به همراه صاحبان صنایع‌ و‌ معادن برتر کشور تشریح خواهد شد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا