مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سردار حسین رحیمی در حاشیه برگزاری جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: موضوع موتورسیکلت‌سواران را سال‌هاست که دنبال می‌کنیم.
وی گفت: باید کاری ریشه‌ای و عمیق انجام شود و به زودی طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران و برخورد با موتورسواران متخلف به شکل جدی در پایتخت آغاز می‌شود.
رئیس پلیس پایتخت درباره برخورد با سارقان حوزه شهری که دیوار‌های صوتی، علایم شهری و … را می‌دزدند، گفت: باند ۸ نفره‌ای که برای دزدی ۴۴ تابلو، تلویزیون و علایم شهری اقدام کرده بودند، منهدم و سارقان دیوار‌های صوتی نیز دستگیر شدند که متأسفانه باید اعلام کنم برخی از آن‌ها پیمانکاران شهرداری بودند.
سردار رحیمی درباره حفظ امنیت سردیس‌های پایتخت نیز گفت: در تهران ۴ تا ۵ هزار سردیس وجود دارد که باید برای حفاظت آن‌ها اقدامات حفاظتی پیش‌بینی شود، اما انجام نشده است.
وی گفت: قرار بود از بودجه حوزه شهری در بخش کلانتری‌ها کمک شود، بیش از ده سال از این مصوبه می‌گذرد و در حالی که قرار بود کلانتری‌ها را به ۲۰۰ مورد برسانیم و در گام اول ۴۰ کلانتری را بهره برداری کنیم که تحقق نیافته است و در هفته ناجا با کمک تعدادی از خیران، توانستیم این کار را آغاز کنیم.
سردار رحیمی با بیان اینکه پلیس تهران روزانه صد‌ها خدمات به شهرداری و شهرداران ارائه می‌دهد، گفت: حرکت پلیس در ایجاد امنیت پایدار شهری رو به جلو است و کمک شهرداری می‌تواند در ایجاد امنیت مؤثر باشد، اما بودجه پلیس در شورای شهر تقریباً به صفر رسیده است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا