مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رزمایش موتورسیکلت سواران قانونمند در تبریز برگزار شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگاران گفت: این همایش همزمان با سراسر کشور با هدف فرهنگ سازی و نهادینه کردن مقررات راهنمایی و رانندگی مخصوصا در حوزه موتورسیکلت سواران برگزار می شود.

یونس منفرد افزود: نیروهایی از یگان امداد، یگان ویژه، یگان مرزبانی، یگان راهور، شرکت پست در این رزمایش از خیابان شهدای ارتش تا شهرک آزمایش را به صورت رژه موتوری طی کردند.

وی با اشاره به سهم موتورسیکلت سوران در تصادفات افزود: در استان ۳۰ درصد تصادفات در حوزه موتور سیکلت سواران و راکب است به همین منظور برگزاری این رزمایش ها برای فرهنگ سازی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و افزایش ایمنی نقش موثری دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: ۲۸ درصد تصادفات منجر به مرگ مربوط به موتورسیکلت، ۱۱ درصد سرنشین و ۸ درصد راننده است.

منفرد با بیان اینکه ۶ درصد تصادفات منجر به مرگ در داخل شهر مربوط به ناوگان حمل و نقل عمومی است، افزود: ۶۳ درصد خودروی سواری، ۱۵ درصد موتورسیکلت، ۱۰ درصد وانت و ۱.۵ درصد کامیون تصادفات داخل شهری را شامل می‌شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا