مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

از اجاره خودروهای لاکچری برای دوردور تا اجاره موتورسیکلت و پراید برای کسب خرج زندگی

چند سالی بود که خبرهای مربوط به اجاره روزانه و ساعتی خودروهای لاکچری را می‌شنیدیم تا این که مدتی پیش خبر اجاره خانه‌های اشتراکی و اجاره پراید برای کسب درآمد رسانه‌ای شد و حالا خبر جدید این است که مردم موتورسیکلت اجاره می کنند تا بتوانند خرج روزانه خود را به دست آورند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بسیاری از افراد به دنبال اجاره خودروهای لوکس و گران قیمت برای مجالس یا قرار ملاقات‌ها هستند اما در نقطه مقابل برخی نیز خودرو را برای کار اجاره می‌کنند.

یکی از ارزان‌ترین خودروهایی که برای اجاره می‌توان انتخاب کرد پراید معروف است.

در یکی از آگهی‌ها خودروی پراید به صورت روزانه با ۲۴۰ هزار تومان اجاره می‌شود. البته برای اجاره این خودرو نیاز به یک ضامن و ۱۰ میلیون تومان پول پیش است.

یکی از موارد که در اجاره پراید ذکر شده این است که خودرو کمتر از ۴ ماه اجاره داده نمی‌شود.

همچنین مشکل دیگر بحث عدم توان اجاره خانه است که باعث شده مردم به اجاره خانه های اشتراکی روی بیاورند. مستاجران می‌گویند توان پرداخت اجاره‌ها را ندارند، صاحبخانه‌ها هم می‌گویند هزینه‌ها بالا رفته و ما هم مجبوریم برای تامین مخارج خود اجاره‌ها را افزایش دهیم.

وضعیتی که مستاجران را مجبور کرده یا منطقه خود را عوض کنند، یا خانه با متراژ کوچک‌تری اجاره کنند. برخی هم راه دیگری را انتخاب می‌کنند، اجاره اشتراکی خانه و گرفتن هم‌خانه.

برخی مجرد هستند و هم‌خانه مجرد پیدا می‌کنند که اجاره و پول پیش را تقسیم کنند. اما برخی دیگر یک خانواده چند نفره هستند که خانه را با یک خانواده دیگر اشتراکی اجاره می‌کنند.

اما، حالا کار به اجاره موتورسیکلت رسیده است. با توجه به افزایش قیمت‌ها در بازار موتورسیکلت بسیاری از افراد که توانایی خرید ندارند به سمت اجاره موتورسیکلت می‌روند.

این افراد معمولا برای کار با موتورسیکلت اقدام به اجاره آن می‌کنند.

در یک آگهی هزینه اجاره یک موتورسیکلت هوندا ساده ماهیانه ۶ میلیون تومان اعلام شده است. البته موتورسیکلت به صورت ۳ یا ۶ ماهه اجاره داده می‌شود.

ناگفته نماند که برای اجاره موتورسیکلت نیاز به سفته و گرو گذاشتن مدارکی مانند شناسنامه هم اعلام شده است.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبر فوریتجارت نیوزگسترش نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا