مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

با موتورسواران متخلف از شنبه برخورد می‌شود

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از روز شنبه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به ویژه موتور‌های فاقد یا مخدوشی پلاک، توسط پلیس راهور تهران بزرگ اجرا می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صدا و سیما، سردار محمد حسین حمیدی گفت: موتورسیکلت یکی از آسیب‌های ترافیکی شهر تهران است و راکبینی که قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند و تخلفات متعدد مرتکب می‌شوند، امنیت دیگر شهروندان را نیز به مخاطره می‌اندازند.

وی افزود: متأسفانه موتورسواران ۳۹ درصد از تصادفات فوتی تهران را به خود اختصاص داده‌اند. طبیعی است که پلیس راهور با تمرکز حداکثری، تخلفات این نوع از وسیله نقلیه را مد نظر داشته و با آن برخورد جدی کند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اذعان داشت: پلیس برای آنکه بتواند میزان تخلفات موتورسواران را کاهش دهد از شنبه آینده و با هماهنگی دیگر بخش‌های انتظامی، با موتورسیکلت سوارانی که تخلفات متعددی را، چون پوشش، مخدوشی و یا فاقد پلاک باشند برخورد خواهد کرد.

سردار حمیدی افزود: پلیس با انتقال این موتورسیکت‌ها به پارکینگ سعی بر این دارد که هزینه تخلف را برای راکبین متخلف بالا ببرد.

سردار حمیدی ضمن تاکید به راکبین موتورسیکلت در خصوص احترام به قوانین و مقررات رانندگی به آن‌ها توصیه داشت که تا فرصت دارند نسبت به برطرف کردن نواقصی، چون مخدوشی و پوشش پلاک، اصلاح رفتار‌های پرخطر ترافیکی اقدام تا در زمان اجرای طرح با مشکلی مواجه نشوند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا