مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

طرح ویژه پلیس برای برخورد با موتورسیکلت‌های پلاک مخدوش

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه پلیس برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران خبر داد.   

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، سردار محمد حسین حمیدی با حضور در جمع خبرنگاران دراین‌باره گفت: با توجه به افزایش تخلفات موتورسیکلت‌سواران و بخصوص تخلفاتی نظیر پوشش و مخدوشی پلاک، طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران در شهر تهران اجرا می‌شود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بررسی‌ها و حضور میدانی پلیس در معابر پایتخت نشان از این دارد که متاسفانه تخلفاتی چون مخدوشی پلاک، پوشش پلاک، تردد موتورسواران فاقد پلاک و البته حرکت در مسیر خلاف جهت موتورسواران در شهر تهران انضباط ترافیکی پایتخت را تحت تاثیر این ترددها قرار داده است.

وی افزود: لذا طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران با هدف کاهش تخلفات و به تبع آن کاهش تصادفات و افزایش نظم و انضباط شهری در برنامه پلیس راهور پایتخت قرار دارد.

حمیدی کرد: آمار و ارقام نشان می دهد به رغم اینکه با کاهش تصادفات فوتی موتورسواران مواجه هستیم اما کماکان برخورد با تخلفات آنها جزء مطالبات شهروندان است که پلیس در کنار اجرای دیگر طرح‌های انضباطی و ترافیکی، طرح برخورد جدی با تخلفات فوق را پیش روی دارد.

به گفته وی، پلیس راهو ضمن اجرای طرح موتوریار، در خصوص برخورد با تخلفات پوشش، مخدوشی پلاک و تردد موتورسواران فاقد پلاک آنها را توقیف و روانه پارکینگ خواهد کرد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا