مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

با ورود دادستانی قزوین 11 هزار دستگاه موتورسیکلت‌های داخل پارکینگ‌ها تعیین تکلیف شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، تعیین تکلیف ۱۱ هزار دستگاه موتورسیکلت، تشکیل ۵ شعبه ویژه بررسی پرونده‌های جرایم خشن، بازدید از ۱۲۲ واحد تولیدی، احیای ۵۲ واحد تولیدی ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی و… را به عنوان برخی از نتایج ورود و اقدامات دادستانی استان در سال گذشته اعلام کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از میزان، حسین رجبی با اشاره به ورود موثر دستگاه قضا برای احیا شرکت‌های تولیدی و صنعتی، اظهارکرد: مجموعه قضایی استان قزوین امنیت را خط قرمز جامعه دانسته و با افرادی که با برهم زدن نظم و امنیت عمومی آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان مرکز قزوین، بیان کرد: در سال گذشته با ایجاد شعبه ویژه و ابلاغ دستورالعمل‌هایی درخصوص تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های موجود در پارکینگ‌ها، تکلیف ۱۱ هزار دستگاه موتورسیکلت مشخص شد که این اقدام در سال جاری نیز تا تعیین تکلیف نهایی تمام خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در راستای احیای حقوق عامه بیش از هزار بازدید و طرح و برنامه در استان قزوین اجرا شده و در راستای حمایت از تولید و بررسی مشکلات حوزه تولید و صنعت از ۱۲۲ شرکت نیز بازدید شده است.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
میزان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا