مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اعزام بیش از ۱۰۰۰ بازرس به جایگاه‌های سوخت سراسر کشور 

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اعزام بیش از ۱۰۰۰ بازرس به جایگاه‌های سوخت سراسر کشور خبر داد و اعلام کرد: به‌تعداد هر سکو یک یا دو کارت سوخت اضطراری و یک قطعه به سکوی موتورسیکلت در جایگاه‌ها موجود است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از همشهری، پیرو انتشار گزارشی با عنوان “جایگاه‌هایی که کارت سوخت آزاد ندارند/ آیا پای تخلف در میان است؟” شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توضیحاتی ارسال کرد که این توضیحات بدین شرح است:

” با آغاز طرح ساماندهی کارت‌های اضطراری موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح کشور و به تبع‌آن در استان تهران، به‌تعداد هر سکو یک یا دو کارت سوخت اضطراری و یک قطعه به سکوی موتورسیکلت در جایگاه‌ها جهت ارائه خدمات به شهروندانی که کارت سوخت شخصی خود را دریافت ننموده‌اند و یا به دلایلی همراه ندارند موجود می‌باشد.

همچنین مالکان محترم وسایل نقلیه می‌توانند جهت دریافت کارت سوخت شخصی از طریق دفاتر پلیس +۱۰ اقدام یا جهت رمزگشایی کارت‌های سوخت شخصی به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایران مراجعه فرمایند.

شایان ذکر است شهروندان محترم در کل کشور می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در جایگاه‌های سوخت، با سامانه پاسخگویی ۰۹۶۲۷ تماس حاصل نمایند.

درپایان ضمن تشکر و قدردانی از رویکرد مثبت و موثر آن خبرگزاری در پیگیری مطالبات مردمی و احقاق حقوق هموطنان عزیز به‌استحضار می‌رساند همزمان با اجرای طرح ساماندهی کارت‌های اضطراری در جایگاه‌های سراسر کشور، طرح نظارت و بازرسی میدانی بر بیش از ۴۲۰۰ جایگاه عرضه سوخت سراسر کشور در مناطق ۳۷گانه این شرکت نیز به طور مستمر در حال انجام می‌باشد.

مزید استحضار بیش از ۱۰۰۰ نفر کارشناس این شرکت در این زمینه فعال می‌باشند. لذا ضمن تشکر و قدردانی از همکاری بسیار خوب جایگاه‌داران سراسر کشور در این زمینه به‌استحضار می‌رساند با توجه به تعراض منافع مشهود این طرح با اندک سودجویان، امکان بروز تخلف و عدم همکاری در برخی جایگاه‌ها اجتناب‌ناپذر است و لذا بایسته است موضوع از طریق سندیکاها و انجمن‌های صنفی نیز پیگیری شود.”

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
همشهری
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا