مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بین «سازمان جوانان جمعیت هلال احمر» و «فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی» تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد

در ۱۱ اردیبهشت ماه طی جلسه ای در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به امضا رسید.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی، در این جلسه حجت الاسلام ســید هاشـم حسـینی المدنــی، ریس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون، فرهاد نژاد فصیحی دبیر و مهرناز جمالی مسئول آکادمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی حضور داشتند.

این تفاهم نامه بــه منظــور تعامــل و گســترش همکاریهــای موثــر در راســتای مســئولیت پذیری اجتماعــی و بهــره منـدی از ظرفیت هـای متقابـل جمعیـت هلال احمـر و فدراسـیون بـا هـدف ارایــه خدمــات داوطلبانــه بــه جامعــه و توســعه فعالیتهــای خیرخواهانــه، بشردوســتانه و شــکوفایی اســتعدادها به امضا رسید.

دکتر ناظمی در این جلسه اظهار داشت: ظرفیت های همکاری بسیار زیادی بین این دو نهاد وجود دارد، حس نوع دوستی و شجاعت ورزشکاران رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی در حادثه های طبیعی ستودنی است و با امضای این تفاهم نامه و آموزش های مشترک ظرفیت های بالای مشترک به عنوان خدمات اجتماعی به جامعه به صورت منسجم تر از قبل انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون گفت : بزودی سفیران صلح فدراسیون معرفی  و قهرمانانی که با بذل جان و مال در دل حادثه ها به یاری مردم رفتند با اهدای تندیس فداکاری تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فدراسیون موتورسواری
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا