مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اهدای بیش از ۱۳۰ عدد کلاه به موتورسواران آذربایجان غربی در روز ایمنی حمل‌ونقل 

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته ایمنی و حمل و نقل بیش از ۱۳۰ عدد کلاه ایمنی به موتور سواران در راستای افزایش ایمنی راکبین موتور سیکلت در روز ایمنی حمل و نقل اهدا شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، کاوه یاسمنی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:  تعداد ۱۳۰ عدد کلاه ایمنی در روز ایمنی حمل و نقل به راکبین موتور سیکلت ها اهدا شد، همچنین در سال گذشته نیز  ۱۱۲۴ کلاه ایمنی بین راکبین موتور استان توزیع شد که خوشبختانه شاهد کاهش ضربه به سر در تصادفات موتوری بودیم.

وی افزود: طرح آشکارسازی و ارائه تجهیزات ایمنی ادوات کشاورزی و کاربران آسیب پذیر جاده های شهری و روستایی یکی از دغدغه های اصلی این اداره کل است که طی سال گذشته در سطح استان برگزار و در این طرح بیش از ۶۰۰۰ قلم برچسب و شبرنگ به ناوگان عمومی  ادوات کشاورزی و وانت بار ها اهدا شد.

یاسمنی خاطر نشان کرد: در همین راستا و در طول مدت مشابه نزدیک به ۱۳ هزار نفر از اقشار مختلف جامعه از جمله دانش آموزان، موتور سواران، راننده های وانت بار و ادوات کشاورزی آموزش های ایمنی را فرا گرفته اند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در یکسال گذشته  تعداد ۱۷ جلسه کمسیون ایمنی و ۱۳ جلسه نیز از سری جلسات کمیته فرعی برگزار شده که در مجموع ۲۰۰ مصوبه در این جلسات به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا