مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

در هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس «انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت» چه گذشت؟/ یکی از وظایف انجمن‌های موتورسیکلت جهان افزایش کیفیت و رقابت‌پذیری است

در 29 مارس 2023 انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت آقای «اریک‌ دی سینز» را به عنوان رئیس جدید انتخاب کرد. این کنگره که در دهلی نو، هند برگزار شد، هفتاد و پنجمین سالگرد انجمن را نشان می‌دهد که در سال 1948 به‌عنوان دفتر بین‌المللی دائمی سازندگان موتورسیکلت (BPICM) تاسیس شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت (IMMA) که در ژنو سوئیس مستقر است، دارای عضویت انجمن‌های تولیدکنندگان موتورهای دو و سه چرخ (PTW) از کشورها و مناطق مختلف در سراسر جهان، از جمله ایالات متحده آمریکا، برزیل، کانادا، استرالیا، اروپا، ژاپن، تایلند، فیلیپین، ویتنام، تایوان، اندونزی، مالزی است. البته به غیر از انجمن خودروسازان هند (SIAM). این انجمن با حمایت از توسعه و هماهنگ‌سازی مقررات فنی در سازمان ملل متحد، حمل‌و‌نقل و تحرک را از طریق موتورسواری ایمن و پایدار ترویج می‌کند و با پیشبرد سیاست‌های فراگیر برای موتورسواری، صنعت موتورسیکلت را تحت تأثیر قرار می دهد.

کنگره بهاره انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت از 27 تا 30 مارس 2023 به‌عنوان اولین رویداد مهمی که اعضای انجمن را از سال 2020 گرد هم می‌آورد، برگزار شد.

انجمن طی مجمع عمومی خود، آقای اریک‌ دی سینز، از علاقه‌مندان مادام‌العمر به موتورسیکلت و مدیر ارشد اجرایی یک تولیدکننده پیشرو موتورسیکلت را به‌عنوان رئیس جدید خود برای دو سال آینده، 2023 تا 2025 منصوب کرد. مجمع عمومی، در طول کنگره بهار در دهلی نو، به میزبانی انجمن خودروسازان هند (SIAM)، عضو انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت و به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس این انجمن برگزار شد.

در طول مجمع عمومی، رهبری جدید انجمن برای سال‌های 2023 تا 2025 انتخاب شد: آقای اریک‌ دی سینز، که توسط انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا (ACEM) معرفی شده بود، به‌عنوان رئیس هیات مدیره منصوب شد و آقای یوهانس لومان، که توسط فدراسیون صنایع موتورسیکلت آسیا (FAMI) پیشنهاد شده بود، به‌عنوان معاون رئیس‌ هیات مدیره انتخاب شد.

آقای دی سینز رئیس جدید در حال حاضر سمت‌های مدیر ارشد اجرایی شرکت یاماها موتور، رئیس و مدیر عامل یاماها موتور اروپا N.V. و معاون اتحادیه تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا را دارد. آقای لومان نیز سمت مدیر “PT Astra International Tbk” اندونزی است.

پس از انتخاب، آقای دی سینز متعهد شد که موتورسواری ایمن و پایدار را از طریق آموزش، نوآوری و همکاری پیش ببرد.

آقای دی سینز گفت:

از اعتماد شما به انتخاب امروز من متشکرم. من کاملاً به این وظیفه متعهد هستم و مشتاقانه منتظر همکاری با اعضا و دبیرکل، دفاع و ترویج صنعت و موتورسواری هستم.»

آقای دی سینز علاقه پدرش به موتورسیکلت را در سنین جوانی به ارث برد. او رقابت در مسابقات موتورسواری را از سال 1974 آغاز کرد و در سال 1982 در پاریس-داکار شرکت کرد. در سال 2016 و پس از تصدی چندین سمت رهبری در صنعت موتورسیکلت، آقای دی سینز به‌عنوان مدیر اجرایی گروه یاماها موتور منصوب شد. تبدیل شدن به رئیس و مدیرعامل یاماها موتور اروپا، سمتی که پیش از این هرگز توسط یک مدیر اجرایی غیر ژاپنی تصاحب نشده بود. رئیس جدید منتخب به عنوان نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا با فعالیت های انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت آشنا بود.

آقای دی سینز ریاست انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت را از آقای راکش شارما، که سمت مدیر اجرایی در باجاج اتو، یک تولیدکننده پیشرو موتورسیکلت و عضو کمیته اجرایی و رئیس شورای صادرات انجمن خودروسازان هند، و عضو انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت بود، تحویل گرفت.

آقای شارما در سخنرانی خداحافظی خود با عضویت، همراه با تبریک به آقای دی سینز به‌خاطر نقش جدیدش، کار انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت را در طول تاریخ ۷۵ ساله آن مهم شناخت.

آقای شارما گفت:

دبیرخانه انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت به همکاری موفقیت‌آمیز خود با مجمع جهانی WP.29 برای تسهیل تطبیق فناوری‌های پیشرفته برای ایمنی و عملکرد زیست محیطی در سطح جهانی، حذف موانع تجاری و ایجاد رقابت منصفانه، آزاد ادامه داده است.

آقای یوهانس لومان که به عنوان معاون رئیس انتخاب شد، نمی توانست شخصاً در دهلی نو به این مراسم بپیوندد. او با توجه به نقش قبلی خود به عنوان معاون انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت از 2017-2018 و رئیس انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت از 2018-2020 برای اعضای انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت به خوبی شناخته شده است.

درباره ACEM

انجمن سازندگان موتورسیکلت اروپا (ACEM) در گفتگو با مقامات اروپایی، ملی و محلی و سهامداران کلیدی برای پیشبرد درک مواضع صنعت در مورد موضوعات مربوط به سیاست، از جمله، رقابت صنعت، ایمنی جاده‌ها، و تحرک و پایداری شرکت می‌کند. این انجمن از سیاست‌هایی حمایت می‌کند که از رقابت‌پذیری تولیدکنندگان موتورسیکلت حمایت می‌کند، اطلاعات واقعی درباره بخش موتورسیکلت اروپا ارائه می‌کند و درک بهتری از سهم صنعت موتورسیکلت در جامعه را تقویت می‌کند. این انجمن صنعت موتور سیکلت در اروپا را عهده دار است و عضو انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت است.

درباره SIAM

انجمن خودروسازان هند (SIAM) یکی از اعضای انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت و رأس سازمان ملی است که نماینده تمام سازندگان اصلی خودرو و موتور خودرو در هند است. این انجمن در راستای حمایت از توسعه پایدار صنعت خودروی هند با این چشم انداز که هند به عنوان مقصد منتخب در جهان برای طراحی و ساخت خودرو ظاهر شود، کار می‌کند. همچنین در راستای تسهیل افزایش رقابت صنعت خودروی هند، کاهش هزینه وسایل نقلیه، افزایش بهره‌وری و دستیابی به استانداردهای جهانی کیفیت کار می‌کند.

درباره FAMI

فدراسیون صنایع موتور سیکلت آسیایی (FAMI) یکی از اعضای انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت و نماینده صنعت تولید است و 7 کشور تولیدکننده اصلی را تشکیل می‌دهد: اندونزی، مالزی، تایلند، تایوان، ژاپن، فیلیپین و ویتنام. مجموع این کشورها سالانه حدود 15 میلیون دستگاه موتورسیکلت تولید می‌کنند. این فدراسیون به‌طور مداوم فعالیت‌ها را از طریق مشاوره، هماهنگی و ابتکارات همکاری با توجه به صنعت موتور سیکلت در منطقه ترویج می‌کند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
فرزانه نژادیان
منبع
immamotorcycles
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا