مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رسول اسدی: افزایش نرخ ارز فدراسیون‌ها را با چالش روبرو کرده است

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: افزایش نرخ ارز فدراسیون ها را با چالش روبرو کرده است و مشکلات برای فدراسیون های تجهیزات محور دوچندان شده است. 

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، رسول اسدی در حاشیه نشست روسای فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: خواسته مشترک روسای فدراسیون‌ها قطعا مربوط به اعتبارات فدراسیون‌ها است. سال گذشته با افزایش نرخ ارز روبرو بودیم و همه فدراسیون‌ها دچار مشکل شده بودند. امیدوارم با اعتباراتی که برای سال ۱۴۰۲ دیده شده است، مشکلات حل شود. مشکلات برای فدراسیون‌های تجهیزات محور مانند دوچرخه‌سواری دو چندان می شود و امیدوارم همه موضاعات با تدبیر وزارت ورزش و دولت برطرف شود.

او در مورد حل مشکل بیمه ورزشکاران گفت: یکی از معضل‌های اصلی جامعه ورزش بیمه ورزشکاران و مربیان بوده است. با توضیحاتی که آقای وزیر دادند، امیدوارم این مشکل هم حل شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این پرسش که در بازی‌های آسیایی هانگژو چقدر شانس مدال دارند و تعداد ورزشکاران اعزامی آنها نهایی شده است یا خیر؟ تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی قرار است ورزشکاران در رشته‌های جاده، پیست و کوهستان شرکت کنند و این پیش بینی از سوی فدراسیون و کمیته ملی المپیک انجام شده است. دوچرخه سواری در دوره قبل بازی‌های آسیایی موفق به کسب مدال نشد و امیدواریم که در بازی‌های آسیایی هانگژو بتواند به مدال برسد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا دوچرخه سواری در بازی‌های آسیایی‌ مدال می‌گیرد؟ تاکید کرد: امیدواریم این اتفاق بیفتد. البته برای کسب مدال یک پروسه‌ لازم است. اتفاقاتی که در جامعه دوچرخه‌سواری در چند سال اخیر رخ داده است مشکل ساز شد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا