مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مسیرهای دوچرخه‌سواری در وین گسترش یافت

مقامات وین برنامه توسعه زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری را برای سال ۲۰۲۳ اعلام کردند. بنابر اعلام شهرداری، طرح جدید ۲۰ کیلومتر زیرساخت جدید را برای پایتخت اتریش به ارمغان می‌آورد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، شهرداری وین اعلام کرد که طرح جدید خطوط دوچرخه ادامه مسیر ۱۷ کیلومتر تکمیل‌شده سال گذشته است و قرار است شکاف‌های موجود در مسیرهای پیشین را رفع کند و اتصال را از قلب شهر به ایالت فدرال اتریش پایین و مناطق روستایی گسترش دهد. مقامات محلی سال گذشته حدود ۲۶ میلیون یورو برای زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری هزینه کردند که این بودجه پنج برابر بیشتر از سال ۲۰۲۰ است.

این رقم در حال افزایش است، زیرا مقامات محلی در مجموع ۱۰۰ میلیون یورو بودجه برای زیرساخت دوچرخه تا سال ۲۰۲۵ اعلام کرده‌اند.

نقطه برجسته برنامه دوچرخه سواری امسال، بزرگراه جدید دوچرخه جنوبی (Radhighway Süd) است. این پروژه شکاف بین Argentinierstraße و Herndlgasse را برطرف می‌کند و مسیر دوچرخه‌سواری دوطرفه به طول ۹ کیلومتر و عرض ۳.۹ کیلومتر را ایجاد می‌کند که به خارج از شهر منتهی می‌شود.

این مسیر امکان اتصال ناگسستنی از شهر وین به ایالت فدرال اتریش پایین را فراهم می‌کند. طرح جدید خواستار سبزسازی بیشتر و آرام‌سازی ترافیک در طول مسیر است که شهر را پایدارتر و سازگارتر با آب و هوا می‌کند.

یکی دیگر از موارد برجسته، گسترش بزرگراه دوچرخه در دوناوستات، بخشی از وین واقع در سمت دانوب، است. سال گذشته، مقامات اجرای طرح یک بزرگراه دوچرخه‌سواری به طول ۱۴ کیلومتر با یک پل اضافی را اعلام کردند که قرار است در آوریل تکمیل شود.

اولی سیما، شورای شهر در بیانیه‌ای گفت: “از زمان شروع توسعه مسیر دوچرخه‌سواری بزرگ در سال گذشته، ما بیش از هر زمان دیگری در زیرساخت دوچرخه سواری سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. با اضافه شدن مسیرهای جدید در سال ۲۰۲۳، ما دوباره پیشرفت خواهیم کرد و گام بزرگ بعدی را با پروژه‌هایی که دوچرخه‌سواری را جذاب‌تر و ایمن‌تر می‌کند، برمی‌داریم. تا جایی که امکان داشته باشد، در طول مسیرها با کاشت درختان جدید و بسترهای چمن، فضای سبز بیشتری را فراهم می‌کنیم.”

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایمنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا