مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

افزایش مصدومیت راکبان و موتورسواران موتورهای شارژی در کیش

رییس بیمارستان تخصصی کیش گفت: نوروز امسال تعداد مصدومان منتقل شده به این بیمارستان در مقایسه با مدت مشابه ۲.۱ برابر (۲۱۰ درصد) رشد داشته است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، کامران فردوسی روز دوشنبه در نشست خبری با محوریت ارائه گزارش عملکرد مرحله نخست سفرهای نوروزی اظهار کرد: با حضور گسترده مسافران در جزیره کیش نوروز امسال در بازده زمانی ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین ۱۴۰۲ شاهد افزایش ارایه خدمات هستیم.

وی اضافه کرد: در این مدت مصدومان تصادفات با افزایش ۲۱۰ درصدی در مقایسه با مدت شابه سال قبل به ۶۱ مورد رسیده که ۵۰ مورد مصدومان دریافت کننده خدمات درمانی از این بیمارستان مربوط به راکبان و موتورسیکلت سواران موتورهای شارژی است.

فردوسی اضافه کرد: در این مدت تعداد ماموریت فوریت های پزشکی ۴۱ درصد، مراجعه به داروخانه های بیمارستان ها ۶۱ درصد، آزمایشگاه ۲۸ درصد، کلینیک تخصصی ۱۳۵ درصد، کلینیک امام علی (ع) ۴۹ درصد، زایمان ۱۲ درصد، دیالیز ۲۸ درصد و بخش تزریقات ۷۲ درصد افزایش داشته است.

ارایه ۴۳۴ خدمت توسط جمعیت هلال احمر کیش

رییس جمعیت هلال احمر کیش نیز در این نشست با بیان اینکه این جمعیت طبق روال سال های گذشته بر اساس رسالت های خود، ارایه خدمات امدادی به گردشگران نوروز را در ۱۰ ایستگاه با همکاری سازمان منطقه آزاد تدارکات دیده است.

محمدشهاب الدین محمدی عراقی افزود: برای این منظور ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از داوطلبان این جمعیت در حوزه های مختلف امداد و نجات، پزشک و سایر گروه ها فراخوان داده شده اند تا در صورت ضرورت به خدمت رسانی مشغول باشند.

وی اضافه کرد: هم اکنون در هرکدام از هفت پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار جمعیت هلال احمر این جزیره چهار تا پنج نفر نیرو مشغول به خدمت رسانی هستند و بقیه داوطلبان نیز به صورت اماده باش برای مواقع ضروری در اماده باش هستند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا