مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تاییدنامه «FIA» به آکادمی فدراسیون موتورسواری اهدا شد

گواهینامه فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در خصوص برگزاری پروژه افزایش مهارت رانندگی در ایران توسط دکتر ناظمی به آکادمی فدراسیون اهدا شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، دکتر مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در جلسه ای که امروز در محل فدراسیون برگزار شد، تایید نامه رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (fia) از برنامه ها و فعالیت های آموزشی فدراسیون ایران را به آکادمی فدراسیون اهدا کرد.

محمدبن سلیم رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای شرکت در طرح های فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، با اهدا گواهینامه رسما از مازیار ناظمی رئیس و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران برای شرکت در طرح نوآورانه فدراسیون جهانی و برگزاری پروژه افزایش مهارت رانندگی در آکادمی خود قدردانی کرده بود.

مازیار ناظمی با اهدای این گواهینامه به عنوان نمادی از فعالیت های آموزشی فدراسیون به مهرناز جمالی مسئول آکادمی، از کارآفرینی و توسعه امر آموزش در آکادمی فدراسیون تشکر کرد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا