مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف در همدان

همدان-معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در همدان اجرا خواهد شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حسین بشری با توجه به مطالبات مردم مبنی بر برخورد پلیس با موتورسیکلت سواران متخلف، طرح ساماندهی و انضباط بخشی موتورسیکلت سواران با محوریت پلیس راهنمایی و رانندگی و کمک سایر واحدهای انتظامی در همدان به زودی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، انضباط بخشی به تردد موتور سیکلت سواران است، گفت: قصد ما جریمه یا دلالت موتور به پارکینگ نیست و قبل از اجرا آن‌را اطلاع رسانی کردیم تا مردم با خبر شوند و مقررات را رعایت کنند. هدف اجرای طرح مراقبت از جان و سلامتی موتورسیکلت سواران و سایر شهروندان است و این امر مطالبه خود مردم است.

بشری افزود: تخلفاتی که بیشتر در این طرح مورد توجه قرار خواهد گرفت انجام حرکات مخاطره آمیز، مخدوش کردن پلاک، حمل بار نامتعارف، عبور از چراغ قرمز، حرکت در پیاده‌روها و حرکت خلاف جهت و ایجاد آلودگی صوتی و صداهای ناهنجار می‌باشد که به راکبین موتورسیکلت‌ها تاکید می‌کنیم در صورت مشاهده این تخلفات پلیس برابر مقررات نسبت به اعمال قانون و توقیف موتورسیکلت اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
مهر
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا