مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کلاس‌های هیجان انگیزی برای بانوان موتورسوار در راه است

زهرا عابدینی در خصوص وضعیت وضعیت بانوان در رشته موتورسواری به گفت و گو پرداخت.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از برنا؛ روز جمعه اولین مسابقه ادونچر برگزار شد. زهرا عابدینی، مربی رسمی فدراسیون موتورسواری که برگزار کننده این مسابقه بود درباره این مسابقه به خبرنگار برنا گفت: اولین مسابقه سطح ادونچر کلاس بانوان بود که با تلاش زیادی تشکیل شد. این مسابقات برای آقایان برگزار شده بود که من اعلام کرد شاگردانی دارم که می‌توانند باعث تشکیل یک دوره کلاس شوند. با همکاری شاگردان من و سایر مسئولین و حمایت شرکت صبا سیکلت این مسابقه برگزار شد. کلاس خوبی بود اما چون زمان کمی داشتیم و شرایط آب و هوایی مساعد نبود، بچه‌ها نتوانستند در پیست تمرین کنند. در سال جدید اما می توانیم مسابقات هیجان انگیز و خوبی داشته باشیم.

وی که قهرمان این مسابقات شد، ادامه داد: شرکت کننده ها ۶ نفر بودند و من قهرمان شدم. مثل بقیه کلاس مسابقه فدراسیون کاپ و حکم قهرمانی در نظر گرفت ولی مثل اینکه کلاس های ادونچر قهرمانی سال ندارد.

عابدینی در خصوص شرابط موتور سواری برای بانوان گفت: من خیلی از بانوان را در خیابان می‌بینم که با موتور برقی تردد می‌کنند. کلاس اسکوتر و موتور برقی هم برگزار شد که توانستم ۴ نفر را برای حضور در کلا هماهنگ کنم. فکر می کنم باید تبلیغات بیشتری صورت بگیرد. رانندگی در پیست خیلی کمک می کند ایرادات رانندگی برطرف شود و من فکر می کنم در ادامه کلاس بانوان را می توان بیشتر و هیجان انگیز تر برگزار کرد.

وی در مورد عدم صادر شدن گواهینامه برای بانوان افزود: فعلا خانم ها گواهی نامه برای تردد در خیابان ندارند و می توانند در پیست تمرین کنند. آن ها می توانند خودشان را نشان دهند و‌ ثابت کنند می‌توانند در سطح شهر رانندگی کنند. امیدوارم برای جلوگیری از آلودگی هوا و ترافیک، با گرفتن گواهینامه، خانم ها بتوانند از موتورسیکلت به عنوان وسیله نقلیه برای رفتن به محل کارشان استفاده کنند.

عابدینی در خصوص قیمت موتورها برای مسابقات گفت: قیمت موتور ها به نسبت موتور ریس خیلی پایین‌تر است چون هنوز مقدماتی ادونچر است. می شود از موتور های تایوانی در این مسابقات استفاده کرد، موتور برقی به شدت ارزان تر است.

عابدینی یادآور شد: من تلاش زیادی کردم بانوان ادونچر را تشکیل بدهیم و بتوانیم ثابت کنیم خانم ها توانایی اش را دارند. به امید روزی که خانم ها بتوانند گواهی نامه بگیرند و در سطح شهر تردد و یا حتی با آن ها سفر کنند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
برنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا