مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ محمدرضا محمدی: قاطعانه با موتورسواران بدون کلاه ایمنی برخورد خواهد شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: به منظور کاهش تلفات و خسارات ناشی از تصادفات، با موتورسیکلت‌سوارانی که دارای کلاه ایمنی نباشند، قاطعانه برخورد می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، سرهنگ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: یکی از نکات مهمی که رانندگان موتورسیکلت باید به آن توجه کنند، مسئله‌ای است که هنگام برخوردهای احتمالی آنها با سایر واحدهای عبور و مرور بروز می‌کند.

وی افزود: به طور معمول در برخورد یا تصادفاتی که با موتورسیکلت به وقوع می‌پیوندد، ضربه ناشی از تصادف، ابتدا به راکب موتورسیکلت یا سرنشین اصابت می‌کند و سپس به بدنه موتورسیکلت وارد می‌شود؛ در حالی که در وسایل نقلیه دارای اتاق مانند خودرو، این موضوع برعکس جلوه می‌کند و یعنی ضربه ناشی از برخورد، ابتدا به اتاق وسیله نقلیه و در صورتی که برخورد شدید باشد به راننده منتقل می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: موتورسواران باید توجه داشته باشند که موتورسیکلت در تصادفات از ایمنی بسیار کمی برخوردار است و باید به منظور رانندگی با این نوع وسیله نقلیه، خود را به وسایل ایمنی بخش به ویژه کلاه ایمنی مجهز کنند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل بیان شده راهنمایی و رانندگی فراجا بر اساس وظیفه و رسالتی که بر عهده دارد و برابر طرح‌های اجرایی پیش‌بینی شده، به منظور کاهش تلفات و خسارات ناشی از تصادفات، به طور پیوسته و قاطعانه با موتورسیکلت سوارانی که فاقد کلاه ایمنی باشند، برخورد قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایمنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا