مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شروع نمایشگاه موتورسیکلت تورنتو 2023 پس از سه سال وقفه

اگر در مونترال هستید، نمایشگاه موتورسیکلت مونترال از 24 تا 26 فوریه 2023 در راه است. اما، نمایشگاه‌های 2023 در کلگری، ادمونتون، ونکوور و کبک همه لغو شده‌اند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، اگر در تورنتو، کانادا هستید، به این معنی است که یک روز تا پایان رسمی نمایشگاه موتورسیکلت تورنتو 2023 فرصت دارید. پس از سه سال وقفه، اولین برنامه ورزش‌های قدرتی استان به تقویم بازگشته است و از 17 تا 19 فوریه 2023 اجرا می‌شود. از آنجایی که دوشنبه، 20 فوریه روز خانواده است، این یک راه بسیار عالی برای ورود به حال و هوای جشن است. ، همچنین.

نمایشگاه 2023 در مرکز “Enercare” در محل نمایشگاه در تورنتو برگزار می‌شود و برای همه کسانی که در آن شرکت می‌کنند چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. در حالی که می‌توانید آخرین مدل‌های دوچرخ‌ها را از بسیاری از شرکت‌هایهای مورد علاقه خود ببینید، فرصت‌های عملی زیادی هم برای بچه‌ها و هم برای بزرگسالانی وجود دارد که کنجکاو دوچرخ‌سواری هستند و می‌خواهند طعم آن را بچشند.

آکادمی سوارکاری کودکان و “Strider Adventure Zone” هر دو اینجا هستند تا جوانان را برای اولین بار در محیطی امن و کنترل شده سوار بر دوچرخ کنند. برای بزرگسالانی که هرگز پای خود را روی دوچرخ نگذاشته‌اند. همچنین “Moto Intro” وجود دارد که جلسات 30 دقیقه‌ای شخصی‌سازی شده را با مربیان معتبر ارائه می‌دهد تا بزرگسالان علاقه‌مند اولین تجربه‌های خود را در مورد موتورسیکلت و سه‌چرخ‌ها ارائه دهند. وسایل خودت را نداری؟ نگران نباشید، این برای مدت جلسه شما نیز ارائه شده است.

اگر قبلاً یک جاده سوار باتجربه هستید، اما علاقه‌مند به سوارکاری ماجراجویی هستید، چه؟ این همان چیزی است که “Explr Adventure Zone” برای آن است و مملو از سمینارها و اطلاعات مفید برای کمک به پاسخ به برخی از سؤالات شما است و به شما معرفی می‌کند که چه چیزی ممکن است به جدیدترین علاقه شما به دوچرخ تبدیل شود.

قیمت‌های بلیط از 11 دلار برای نوجوانان 6 تا 14 ساله، تا 20 دلار برای بلیط بزرگسالان با قیمت کامل متغیر است. همچنین یک گذرنامه خانوادگی با تخفیف 48 دلاری موجود است که هزینه ورودی دو بزرگسال و دو نوجوان را پوشش می‌دهد. کودکان پنج ساله و کمتر به‌صورت رایگان و سالمندان بالای 65 سال می‌توانند با 15 دلار وارد شوند. (لطفاً توجه داشته باشید که برای هر بلیطی که به‌صورت آنلاین خریداری می شود 1.5 دلار هزینه اضافی وجود دارد.)

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا