مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزاری نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت در قزوین

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه تخصصی خودرو، تجهیزات، لوازم یدکی و موتور سیکلت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از برنا، از قزوین؛ احمد خورگامی در این باره اظهار کرد: نمایشگاه خودرو،تجهیزات، لوازم یدکی و موتور سیکلت از تاریخ 17 لغایت 21 بهمن ماه به‌مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: بیش از 20 مشارکت‌کننده از استان‌های قزوین، مازندران، گیلان، کرمان، البرز و تهران تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد. 

این مسئول افزود: معرفی توانمندی‌های شرکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات، سطح توان رقابتی شرکت‌کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عمومی، پیدا کردن بازارهای جدید به صورت تخصصی، معرفی تولیدهای جدید به خودروسازان و افزایش اطلاعات متخصصین و …. از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

خورگامی در پایان یادآور شد: نمایشگاه تخصصی خودرو، تجهیزات، لوازم یدکی و موتور سیکلت در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه‌مندان و متخصصین دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
برنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا