مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

گروه «کرمان خودرو» موتورسیکلت‌ ساخت

گروه صنعتی کرمان خودرو طی سه دهه فعالیت تجربه تولید و عرضه انواع وسایل نقلیه در کلاس خودروهای سواری و تجاری را داشته اما هیچ گاه به صورت جدی تولید و عرضه موتورسیکلت را در دستور کار قرار نداده بود. چندی پیش دو دستگاه موتورسیکلت الکتریکی در لابی ساختمان مرکزی کرمان خودرو به نمایش درآمد که تحت برند کرمان باتری قرار است به بازار عرضه شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از عصر خودرو، موتورسیکلت برقی اقتصادی کرمان باتری با نام B2، از یک موتور برقی 800وات بهره می برد که از باتری لیتیومی انرژی میگیرد و 3 دنده دارد. از آپشن های جانبی این موتروسیکلت می توان به کروز کنترل، شارژر USB، جک بغل الکترونیکی و سیستم بلوتوث اشاره کرد. حداکثر سرعت این اسکوتر به 60 کیلومتر بر ساعت می رسد و با شارژ کامل توانایی پیمایش 80 کیلومتر را دارد و حداکثر وزن قابل تحمل آن 180 کیلوگرم است. این موتورسیکلت در رنگ های مشکی، سفید، قرمز و آبی عرضه خواهد شد.

دومین محصول شرکت کرمان باتری موتورسیکلت برقی اسپرت K10 است که به موتور DC 5هزار وات مجهز شده و مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری های لیتیومی آن 4 تا 6 ساعت است و توانایی پیمایش 100 تا 140 کیلومتر را دارد. حداکثر سرعت این مدل که عنوان اسپرت را یدک می کشد به 125 کیلومتر در ساعت می رسد و وزن قابل تحملش به 200 کیلوگرم می رسد. از جمله امکانات جانبی موتورسیکلت اسپرت K10 می توان به کروز کنترل، شارژر USB، جک بغل الکتریکی و بلوتوث اشاره کرد.

هنوز جزئیاتی از زمان عرضه و قیمت این موتورسیکلت ها منتشر نشده است. اما در ادامه مشخصات فنی این محصولات ارائه شده است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
عصر خودرو
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا