مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سومین نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه با استقبال حداقلی مونتاژکنندگان مواجه شد

نمایشگاهی که طی 3 سال گذشته با عنوان «نمایشگاه بین‌المللی دوچرخه، موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی و قطعات یدکی» برگزار می‌شود، در سومین سال خود با استقبال حداقلی مونتاژکنندگان موتورسیکلت مواجه شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان در یادداشتی نوشت: امروزه با گسترش فضای مجازی و تولد سایت‌های مارکت پلیس (پاساژ اینترنتی) تخصصی می‌توان با هزینه‌های بسیار پایین‌تر و بازدید بسیار بیشتر، ویترین و نمایشگاهی دائمی به وسعت ایران و جهان از همه شرکت‌ها در 24 ساعت شبانه روز برگزار کرد و همه شرکت‌ها را در یک قاب و در یک سایت مشاهده کرد ولی تا بخواهد یک تغییر پارادایم شکل بگیرد همچنان نیاز به زمان دارد.

البته همچنان برگزاری نمایشگاه‌های حضوری از ابعاد خاصی مفید است و فرصتی برای ارتباط مستقیم شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان را فراهم می‌کند. در نمایشگاه‌های بزرگ موتورسیکلت دنیا مانند ایکما (ایتالیا) و کانتون (گوانگجو چین) نیز تدابیر ویژه‌ای برای حضور حداکثری دیده می‌شود و اکثر شرکت‌های معروف دنیا نیز برای حضور در آن استقبال می‌کنند.

قابل ذکر است که در ایران نیز از دهه 70 تا سال 1397 استقبال بسیار عالی از نمایشگاه‌های موتورسیکلت صورت می‌پذیرفت، اما طی سه سال گذشته تعداد انگشت‌شماری از شرکت‌های مونتاژکننده موتورسیکلت در این نمایشگاه شرکت می‌کنند که این موضوع نیاز به بررسی دارد. البته در دهه 70 این رویداد در نمایشگاه بین‌المللی تهران واقع در اتوبان چمران برگزار می‌شد و با توجه به این که با نمایشگاه خودرو تجمیع بود و با عنایت به فضای بزرگی که به آن اختصاص می‌دادند، تعداد بازدیدکنندگان همیشه چشمگیر بود.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
موتورسیکلت نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا