مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

«اولا الکتریک» 100 مرکز تجربه جدید را در ژانویه 2023 افتتاح می‌کند

در سال 2023 منتظر تعداد زیادی مدل جدید، از جمله موتورسیکلت‌های برقی درجه یک، از اولا الکتریک باشید.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، اگر با بازار رو به رشد خودروهای الکتریکی همراه بوده‌اید، به احتمال زیاد با نام “Ola Electric” آشنا هستید. اگر فناوری اولا الکتریک برای وارد کردن شما به شوق اسکوتر برقی کافی نیست، این شرکت به شدت در حال گسترش مراکز تجربه خود است که به‌عنوان نمایشگاه و مراکز خدماتی برای اسکوترهایش عمل می‌کنند.

علیرغم این‌که این شرکت فعالیت‌های خود را در بازار هند محدود کرده است، اما تا حد زیادی به لطف اسکوتر برقی S1 خود در سراسر جهان موج زیبایی ایجاد کرده است. بر اساس “Etergo Appscooter” که اولا الکتریک حقوق آن را خریداری کرد، به‌نظر می‌رسد اسکوتر S1 اسکوتر الکتریکی شهری عالی برای یک کلان‌شهر شلوغ باشد.

در واقع، در دو سال گذشته این شرکت به فروش زیادی دست یافته است. چیزی که حتی چشمگیرتر از زیرساختی است که این شرکت برای ادغام کامل اسکوتر با زندگی صاحبانش ایجاد کرده است. قبلاً در مورد شبکه «هایپرشارژر» اولا به تفصیل صحبت کرده بودیم، و در واقع، ایستگاه‌های شارژ سریع بیشتری به چپ و راست ظاهر می‌شوند.

مرکز تجربه اولا، به‌عنوان یک فروشگاه یک‌جا برای دارندگان اسکوتر و افراد کنجکاو طراحی شده است تا از آنچه اولا الکتریک ارائه می‌کند، بچشند.

با نزدیک شدن به پایان سال 2022، مدیرعامل و بنیانگذار این شرکت «بهاویش آگاروال» اظهار داشت که این شرکت در حال حاضر 100 مرکز تجربه افتتاح کرده است. اکنون، با شروع سال 2023، او گفت که 100 مرکز تجربه دیگر درهای خود را قبل از پایان ژانویه باز خواهند کرد.

از نظر اهداف آتی، بنیانگذار اولا الکتریک، قبلاً اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد در سال 2023 تعدادی دوچرخ برقی سطح بالا، یک موتورسیکلت و یک اسکوتر را معرفی کند.

در واقع، این شرکت برنامه‌هایی برای فراتر رفتن از اسکوترها دارد و قصد دارد خودروهای دوچرخ الکتریکی را در انواع مختلف عرضه کند.

علاوه بر این، اولا الکتریک نیز علاقه خود را برای فراتر رفتن از دوچرخ و ورود به بازار خودروهای الکتریکی ابراز کرده است. آگاروال اعلام کرد که این شرکت اولین خودروی الکتریکی خود را در سال 2024 عرضه خواهد کرد و تا سال 2027، شش خودروی الکتریکی برای انتخاب خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Rideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا