مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت‌های برقی «دوکاتی» با سرعت 275 کیلومتر در ساعت در حال تولید است

دوکاتی تولید دوچرخ‌های «موتو ایی» را برای فصل مسابقه 2023 آغاز کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در جولای سال گذشته، دوکاتی نمونه اولیه یک دوچرخ مشابه «پانیگل» خود را معرفی کرد که دوچرخ رسمی برای فصل قهرمانی جهانی “FIM Enel MotoE 2023” است. این دوچرخ الکتریکی که رسماً به‌عنوان نمونه اولیه V21L معرفی شده است، قادر به تولید 150 اسب بخار قدرت است و می‌تواند به حداکثر سرعت 275 کیلومتر در ساعت برسد.

کمی بیش از یک سال پس از اولین آزمایش با «میشل پیرو» در میزانو جهانی، کار بر روی نمونه‌های اولیه V21L آغاز شده است. تولید این دوچرخ‌ها از آذرماه آغاز شده و 23 دستگاه تا اواسط بهمن‌ماه 1401 آماده می‌شود. علاوه‌بر 18 دوچرخ مسابقه‌ای، 5 دستگاه یدکی نیز در اختیار سازمان قرار می‌گیرد.

به گفته دوکاتی، این نمونه‌های اولیه توسط تکنسین‌های دپارتمان مسابقه «موتو ایی» دوکاتی با همان فرآیند، دقت و توجه به جزئیات و نمونه‌ای از مهارت بالایی که برای ساخت دوچرخ‌های موتوجی‌پی استفاده می‌شود، مونتاژ می‌شوند.

شروع تولید نمونه‌های اولیه V21L نشان‌دهنده آغاز فصلی جدید و مهم در تاریخ دوکاتی است. برای شرکت مستقر در بولونیا، این پروژه با هدف توسعه مهارت‌ها برای آینده‌اش، حفظ رویکردی که همیشه به دی‌ان‌ای دوکاتی دامن زده است، متولد شد: آزمایش راه‌حل‌های تکنولوژیک در دنیای مسابقه و تلاش برای اطمینان از اینکه همه چیز در این زمینه توسعه یافته است. سپس می‌تواند بر روی موتورسیکلت‌هایی که برای علاقه‌مندان در سرتاسر جهان است استفاده شود.

کلودیو دومنیکالی، مدیرعامل دوکاتی می‌گوید:

شروع تولید دوکاتی MotoE یک لحظه تاریخی برای شرکت ما است که با این پروژه به‌طور کامل فناوری‌های آینده دنیای موتورسواری را مطالعه می‌کند.

دوکاتی همچنین اضافه می‌کند که V21L «موتوجی‌پی موتورسیکلت‌های الکتریکی» است که فناوری‌های الکترونیکی و ابعاد شاسی توسعه‌یافته توسط «دوکاتی کورس» را با فرآیند طراحی و مدیریت پروژه‌ای که برای دوچرخ‌های جاده‌ای مانند «پانیگل وی4» ترکیب می‌کند، ساخته می‌شود.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Motopinas
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا