مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

توزیع بیش از ۷۰۰ کلاه بین موتورسیکلت‌سواران بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در قالب طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت ۷۰۰ عدد کلاه ایمنی به موتورسواران استان اهدا می‌شود.‌‌‌‌

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عبدالکریم اخترشناس گفت: یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل استان، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت سوار است که هر سال در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع اقلام ایمنی اجرا می‌شود که از ابتدای امسال نیز بیش از ۷۰۰ عدد کلاه ایمنی در بین موتورسواران در دست توزیع است.

وی عنوان کرد: استفاده نکردن از کلاه ایمنی در بیشتر تصادفات منجر به فوت شده و گاهی اوقات درمان آن هزینه‌های بسیار زیادی را برای خانواده‌ها به همراه دارد که فرهنگ سازی رانندگی ایمن و توزیع کلاه ایمنی، همچنین استفاده از آن می‌تواند از صدمات و خسارت تا حد زیادی جلوگیری کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در مدت ۱۳ سال اجرای طرح  تاکنون بیش از ۲۰ هزار عدد کلاه ایمنی بین راکبین موتور سوار استان توزیع شده است.

اخترشناس گفت: از زمان شروع این طرح، شاهد کاهش ۳۰ درصدی تلفات موتورسواران بوده ایم.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبرگزاری صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا