مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تشریح دستورات کمیته اضطرار آلودگی هوا درباره موتورسیکلت‌ها

دبیر کارگروه در تشریح مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: جلوگیری از تردد شبانه کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل سوخت، مواد غذایی و مواد فاسد شدنی و تردد کلیه موتور سیکلت‌ها، خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهور از دیگر مصوبات کارگروه بود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از آنا، با توجه به پایداری و سکون نسبی جو و کاهش کیفیت هوا، کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا، برای اتخاذ تصمیمات لازم بصورت بعد از ظهر امروز تشکیل جلسه داد.

علیرضا مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه در تشریح مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: بر اساس تصمیم کارگروه هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران، کلیه کودکستان‌ها روز یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذرماه تعطیل و فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی در تهران و شهرستان‌های استان به غیر از فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

مزینانی توقف فروش طرح ترافیک و فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه و تولید بتن در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه را از دیگر مصوبات کارگروه برشمرد و افزود: جلوگیری از تردد شبانه کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل سوخت، مواد غذایی و مواد فاسد شدنی و تردد کلیه موتور سیکلت‌ها، خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهور از دیگر مصوبات کارگروه بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا تاکید کرد: مصوبات پیشین کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران همچون جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها در پایانه ها، جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می‌شود توسط شهرداری ها، ممنوعیت مصرف نفت کوره و مازوت در کلیه واحد‌های نیروگاهی، صنعتی، تولیدی، معدنی و خدماتی استان و جانمایی پایگاه‌های سیار فوریت‌های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد شهر نیز برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذرماه همچنان به قوت خود باقی و لازم الاجرا است.

دبیر کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران خاطرنشان کرد: در خصوص برگزاری دربی پایتخت در روز سه شنبه ۲۹ آذرماه متعاقبا تصمیم گیری خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: مصوبات این کارگروه برای کل استان تهران به غیر از شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس لازم الاجرا است.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا