مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

روزانه ۱۵۰ تا ۲۵۰ موتورسیکلت در قم توقیف می‌شود

به گزارش موتورسيكلت نيوز، رئیس پلیس راهور فرماندهی استان قم گفت: به علت بی‌توجهی راکبان به قانون، روزانه ۱۵۰ تا ۲۵۰ موتورسیکلت در قم توقیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حسن قیصری امروز در نشست خبری، یکی از معضلات جدی در قم را تردد موتورسیکلت‌ها دانست و عنوان کرد:۳۵۰ هزار موتورسیکلت در قم پلاک‌گذاری شده که نسبت به جمعیت قم میانگین بالایی است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی استان قم افزود: موتورسوارها اکثرا قشر ضعیف قم هستند؛ اگر در تردد موتورسواران توجه ویژه‌ای به قوانین صورت بگیرد اتفاقا در روان‌سازی ترافیک اهمیت زیادی دارد و نسبت به خودرو بار ترافیکی کمتری ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: به علت بی‌توجهی راکبان به قانون، روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ موتورسیکلت در قم توقیف می‌شود.

قیصری بیان کرد: ساماندهی موتورسواران یکی از رویکردهای مهم است و در حال حاضر قم ظرفیت افزایش موتورسیکلت را ندارد و باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

وی گفت: هزینه‌ای که بابت جرائم توسط پلیس راهور اعمال می‌شود به خزانه و بانک مرکزی واریز می‌شود و راهور دسترسی به آن نداشته و سهمیه شهرداری و اداره شهر از این مبلغ توسط دولت پرداخت می‌شود و راهور نقشی در تعیین این سهمیه ندارد.

انتهای پیام

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا