مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پاسخ نایب رئیس شورای شهر تهران درباره طرح جایگزینی موتورسیکلت برقی

نایب رییس شورای شهر تهران در رابطه با جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی در تهران، گفت: عمر موتورسیکلت های برقی فقط هم ٥ سال است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز سروری رییس شورای عالی استان‌ها و نایب رییس شورای شهر تهران با اشاره به موتورسیکلت‌های داخل شهر تهران اظهار کرد: یکی از معضلات اصلی تهران حضور موتورسیکلت‌ها است و عموما کسانی که از این وسیله استفاده می‌کنند، قشر محروم جامعه هستند.

او ادامه داد: در رابطه با موتورسیکلت‌های برقی به تازگی جلسه ویژه‌ای برگزار شده است، موتورسیکلت های برقی، موتورهای پاک هستند اما مشکل اساسی دارند و آن هم قیمتش است، یعنی حدود ٤٠ درصد قیمت مترو، قیمت باتری است که این موضوع برای افراد شاغل مشکل است همچنین عمر موتورسیکلت‌های برقی فقط هم ٥ سال است.

نایب رییس شورای شهر تهران بیان کرد: این موتورهای برقی به نفع کسانی که با موتور کار می‌کنند نیست، مدیریت شهری باید باسوپسید و اقدامات تسهیلاتی زمینه را برای استفاده از موتور سیکلت برقی فراهم کند.

سروری درباره ورود اسکوتربرقی به پایتخت بیان کرد: در دوره چهارم این موضوع مطرح شد، اما متاسفانه هزینه‌های آن بسیار بالاست ونگرانی ما را رفع نمی‌کند.

پیشتر، اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفته بود که وظیفه ذاتی شورای شهر این است که پیگیر تمامی مسائل شهر باشد، اما شهرداری تهران و مسئولان اجرایی باید قول اجرای طرح مونورسیکلت های برقی را دهند؛ ما در شورای شهر درقالب طرح و نظارت‌های میدانی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم و گزارش آن را به مردم خواهیم داد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوانهمشهری
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا