مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

از حرف تا عمل نسل نوظهور فعالان صنعت موتورسیکلت

آخرین وضعیت صنعت موتورسیکلت و چالش‌های پیش روی تولیدکنندگان در نشستی با حضور مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت بررسی و سه اولویت نخست وزارتخانه در این صنعت اعلام شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل دفتر صنایع خودرو این وزارتخانه در نشست هم‌اندیشی که به منظور بررسی آخرین وضعیت صنعت موتورسیکلت و چالش‌های پیش روی تولیدکنندگان در محل انجمن صنعت موتورسیکلت ایران برگزار شد، به تشریح رویکرد دولت در این حوزه و ترسیم مسیر آینده این صنعت پرداخت.

عبداله توکلی لاهیجانی” بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در کارخانه‌های تولید موتورسیکلت، افزایش تولید به منظور پاسخگویی به نیاز داخل و جایگزینی موتورسیکلت‌های فرسوده را از جمله اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای سیاست‌گذاری و حمایت از این صنعت عنوان کرد.


بیشتر بخوانید:


وی همچنین با تصریح بر سرمایه‌گذاری در زمینه تحقیق و توسعه موتورسیکلت با هدف دستیابی به پلتفرم بومی، بر گسترش کاربرد موتورسیکلت‌های برقی با تمرکز بر طرح سواپ و برنامه‌ریزی برای حضور در بازارهای بین‌المللی تأکید کرد.

پویان احمدی زاده“، رئیس گروه فناوری و نوآوری دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این نشست به ارائه خلاصه وضعیت صنعت موتورسیکلت ایران در یک دهه گذشته و نیز جایگاه صنعت موتورسیکلت کشورمان در مقایسه با سایر کشورهای دنیا پرداخت.

در ادامه این نشست، رئیس انجمن صنعت موتورسیکلت ایران با استقبال از رویکرد علمی و فنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گزارشی از فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی این حوزه ارائه کرد.

جلیل مجاهد” ابراز امیدواری کرد: با تعمیق همکاری انجمن صنعت موتورسیکلت ایران و دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت، اهداف ترسیم شده این صنعت به‌زودی تحقق یابد.

در بخش دیگر این نشست نیز هر یک از اعضای هیأت مدیره انجمن صنعت موتورسیکلت ایران به بیان دیدگاه‌ها، مشکلات و چالش‌های پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی پرداخته و ضمن ارائه راهکارهای پیشنهادی، بر عزم خود در جهت رشد و توسعه این صنعت تأکید کردند.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا