مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۲ کشته در اثر واژگونی موتورسیکلت در قزوین/ علت حادثه در دست بررسی است

رئیس پلیس راهور استان قزوین از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در قزوین و جان باختن ۲ تن در این حادثه خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ مهرداد حسن‌پور اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر قزوین، بلافاصله مأموران گشت راهور و عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت به دلایل نامعلومی واژگون شده است که متأسفانه به‌علت شدت جراحات وارده راکب به همراه ترک‌نشین موتورسیکلت در دم فوت شده‌اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: پرونده مقدماتی تشکیل و متوفیان توسط عوامل امدادی به بهشت فاطمه منتقل شدند.

سرهنگ حسن‌پور در پایان عنوان کرد: در تصادفات موتورسیکلت، بیشترین ضربه به سر راکب و سرنشیان این وسیله نقلیه وارد می‌شود که استفاده از کلاه ایمنی باعث کاهش ضربات وارده می‌شود، لذا از همه راکبان موتور سوار تقاضا می‌شود با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کرده و از انجام حرکات نمایشی و خطرآفرین خودداری کنند تا شاهد بروز اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا