مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران آذربایجان پنج‌شنبه آغاز می‌شود

سرپرست هیات دوچرخه سواری آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز سی و پنجمین دوره تور بین المللی ایران آذربایجان در روز پنج شنبه خاطر نشان کرد: دور نخست این مرحله از تور در مسیر تبریز به ارومیه برگزار خواهدشد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رسول شیخ کانلو میلان سرپرست هیات دوچرخه سواری آذربایجان‌غربی گفت: سی و پنجمین دوره تور بین الملی دوچرخه سواری ایران آذربایجان روز پنج شنبه آغاز خواهدشد.

وی افزود: این تور که قدیمی‌ترین و یکی از معتبرترین تورهای دوچرخه‌سواری در قاره آسیا و تنها تور منطقه خاورمیانه است از سال ۱۳۶۵ آغاز شده و در سال ۷۱ تیم‌های خارجی به آن اضافه شده و در سی و پنجمین دوره آن ۱۱۰ رکابزن اعم از ۹۰ رکابزن خارجی از ۳ تیم داخلی به نام‌های تیم ملی ایران، دانشگاه آزاد تبریز و آرویج شرق و ده تیم خارجی به نام‌های ترنگانو مالزی، پروتاچ آفریقای جنوبی، آلماتی قزاقستان، بایک‌آید آلمان، روجای اندونزی، سیدی‌آلی مراکش، تی‌سی‌سی تایلند، وینو اِسکو قزاقستان، تارتلتو ایزورکس بلژیک و تیم ملی عراق رقابت خواهندداشت.

شیخ‌کانلوی میلان اضافه کرد: اولین مرحله این تور روز پنج شنبه از تبریز آغاز و در ارومیه پارک ائللرباغی پایان خواهدیافت و به ۴ نفر پیراهن طلایی و سه نفر مدال با حضور مسئولین استانی، شهری و فدراسیون دوچرخه سواری اهدا خواهدشد.

سرپرست هیات دوچرخه سواری آذربایجان‌غربی ادامه داد: در ادوار آینده برنامه‌ریزی حضور دوچرخه سوارانی از استان و اضافه شدن مسیرهای جدید از جمله ارومیه به خوی اندیشیده خواهدشد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا