مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ترخیص موتورسیکلت‌های توقیف شده گیلان به راحت‌ترین روش

رئیس کل دادگستری گیلان از ترخیص خودروهای توقیف شده در پارکینگ های استان به راحت ترین شیوه ممکن برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و مسئولان راهور استان گیلان از پارکینگ خودرو و موتورسیکلت های توقیف شده پلیس راهور در شهرستان بندرانزلی بازدید کرد.

سید رحمان سیدزاده، معاون قضایی دادگستری استان گیلان در حاشیه این بازدید، با اشاره به اینکه خودرو و موتورسیکلت های زیادی در پارکینگ های پلیس راهور در کل استان وجود دارد که باید تعیین تکلیف شوند اظهار کرد: برخی از این خودرو ها از سال ۹۴ در پارکینگ ها بوده و مالکان جهت دریافت آن تاکنون مراجعه نکرده اند.

وی تصریح کرد: رئیس کل دادگستری استان در خصوص ترخیص به راحت ترین شیوه برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم به دادستان ها دستور داد با حضور میدانی و همراهی پلیس راهور استان نسبت به ترخیص بدون ایجاد موانع و تعیین تکلیف جهت استرداد به مالکین در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

سیدزاده خاطرنشان کرد: افراد در سراسر استان می تواند با ارائه مدارک شناسایی و با پرداخت تنها بخش کوچکی از هزینه پارکینگ جهت دریافت خودرو و یا موتور سیکلت خود به پارکینگ ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا