مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس جدید هیأت ورزش موتورسواری و اتومبیل‌رانی قم انتخاب شد/ «محمد عقیلی» تنها کاندیدای این انتخابات بود

مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی برگزار شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم؛ ظهر امروز با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی، ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای  مجمع در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

محمد عقیلی تنها کاندیدای این انتخابات بود که توانست ۱۲ رای از ۱۴ عضو حاضر در جلسه کسب کند و به عنوان رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم انتخاب شد. علاوه بر انتخاب رئیس هیأت،  اعضای هیأت رئیسه هم با رای اعضای مجمع انتخاب شدند.

عقیلی دارای ۳۱ سال سن و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی و مهندسی مکانیک خودرو است، حضور یک مدیر جوان قطعا می‌تواند وضعیت دو رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی را در قم بهبود ببخشد.

رئیس جدید هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم در این جلسه اظهار کرد: از رای اعضا بسیار ممنونم و امیدوارم بتوانم خادم خوبی برای جامعه ورزش این دو رشته باشم، در دوران مدیریت خود تلاش خواهم کرد وضعیت این هیأت را بهتر کنم.

وی گفت: افزایش مربی و داور موتورسواری و اتومبیل‌رانی، کشف استعدادهای درخشان، برگزاری کلاس‌های آموزشی، برگزاری مسابقات استانی و میزبانی از مسابقات کشوری مولفه‌های اصلی بنده در دوران مدیریت خواهد بود.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا