مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۱۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت توقیفی در هرمزگان حراج شد

اولین مرحله مزایده هزاران دستگاه موتورسیکلت توقیفی با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان امروز ضمن بازدید از اولین مرحله حراج حضوری بیش از ۱۴ هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های استان هرمزگان بر روند اجرای این مزایده نظارت کرد. مجتبی قهرمانی، همچنین در حاشیه برگزاری این مزایده، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسائط نقلیه موجود در پارکینگ های سراسر کشور، اولین مرحله مزایده حضوری بیش از ۱۴ هزار موتورسیکلت توقیفی موجود در پارکینگ های استان طبق جدول زمانبندی، امروز مورخ پانزدهم آذرماه ۱۴۰۱ با حضور نماینده دادستان، اعضای هیأت عالی نظارت و شرکت کنندگان در بندرعباس برگزار شد.

وی در ادامه افزود: شرکت‌کنندگان حاضر در اولین مزایده حضوری بیش از ۱۴ هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های استان هرمزگان بر اساس آگهی منتشر شده، تا امروز مهلت داشتند ضمن ثبت نام از موتورسیکلت های موضوع این حراج بازدید نمایند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه امروز و در اولین مرحله از این مزایده حدود ۱۲۰۰ دستگاه از موتورسیکلت های اوراقی توقیفی به مبلغ بیش از ۱۶ میلیارد ریال به فروش رسیده است، تأکید کرد: این حراج حضوری تا فروش کامل ۱۴ هزار دستگاه موتورسیکلت موجود در پارکینگ های استان ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا