مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ورود دادستان قزوین برای تعیین تکلیف موتورسیکلت‌های خاک‌خورده در پارکینگ‌ها

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تعیین تکلیف وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت خاک خورده در پارکینگ‌های استان با تشکیل یک کارگروه ساماندهی خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، حسین رجبی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه، کارگروهی برای ساماندهی پارکینگ‌های استان قزوین با سرپرستی یکی از معاونین دادستان در قزوین تشکیل می شود چرا که یکی از مواردی که حقوق مردم در آن نقض می شود، موضوع پارکینگ هاست و نیاز بود دادستانی ورود پیدا کند.

وی افزود: تقریبا 25 هزار دستگاه خودرو و موتور سیکلت شامل 10 هزار وسیله نقلیه خودرویی و 15 هزار دستگاه موتور سیکلت با برآورد قیمت و در نظر گرفتن پایین‌ترین قیمت با ارزش ریالی 155 میلیارد تومان مدت هاست که در پارکینگ های استان خاک می خورند. 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: علت ورود دادستانی به موضوع پارکینگ‌ها این است که پارکینگ‌ها حتما باید مسقف و آسفالت باشند که هیچ کدام از پارکینگ‌های استان قزوین این شرایط را ندارند. 

رجبی با اشاره به دادن مهلت یک ماهه به تمام مالکین به جز مالکینی که دستور قضایی دارند برای مراجعه به پارکینگ ها و تحویل وسایل نقلیه خود بیان کرد: اگر این اقدام از سوی مالکین صورت نگیرد در راستای اجرای اصل 45 قانون اساسی وسایل نقلیه موجود در پارکینگ ها در اختیار دادگاه اصل 49 قرار می گیرد که از مردم و مالکین درخواست می شود با در دست داشتن سند و مدرک به پارکینگ‌ها مراجعه و نسبت به تحویل وسایل نقلیه خود اقدام لازم را انجام دهند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا