مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پایان مرحله اول پلاک‌گذاری موتورهای شارژی در کیش

معاون خدمات شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات ویش گفت: طبق مصوبه و اعلام شورای ترافیک مرحله نخست پلاک گذاری موتورهای شارژی در این جزیره به پایان رسید.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، آب و خدمات کیش، غفار آقازاده روز پنجشنبه با بیان اینکه تا پایان مرداد امسال تعداد ۶ هزار و ۳۱ موتور شارژی در کیش ساماندهی شدند اظهار داشت: از این تعداد، چهار هزار و ۸۰۱ دستگاه پلاک جزیره کیش را دریافت کردند و ۱۲۳۰ موتور که دارای پلاک ملی بودند در سامانه پلیس راهور ثبت شدند.

وی افزود: مرکز ساماندهی موتور سیکلت های شارژی با همکاری مدیریت حمل و نقل شرکت عمران، آب و خدمات کیش و پلیس راهور کیش از ۱۹ آذر سال ۱۴۰۰ با هدف تعیین مالک، اختصاص پلاک و صدور کارت برای موتورهای شارژی ، الزام موتورسواران به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی  و حفظ فرهنگ ترافیکی خوب جزیره کیش در محل فرهنگسرای مرکزی راه اندازی شد.

آقازاده در خصوص فاز بعدی پلاک گذاری موتور های شارژی اظهار داشت: طبق تصویب شورای ترافیک از این پس فروشگاه های موتور سیکلت شارژی موظفند پیش از فروش موتورها، برای دریافت پلاک به مرکز پلاک گذاری واقع در فرهنگسرای مرکزی مراجعه کنند و پس از فروش موتور نیز به همراه  خریدار و مدارک مورد نیاز به این مرکز مراجعه و کار نقل و انتقال مالک موتور را انجام دهند.

وی افزود: مالک موتورهایی هم که از آغاز طرح پلاک گذاری موفق به دریافت پلاک نشده اند باید ابتدا از مدیریت حمل و نقل عمومی کیش مجوز دریافت پلاک را تهیه و سپس با مراجعه به مرکز ساماندهی موتورهای شارژی نسبت به پلاک گذاری اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شرکت عمران، آب و خدمات کیش اضافه کرد: مالکان موتورهایی که دارای پلاک ملی هستند می باید به منظور ثبت مشخصات موتور به مرکز ساماندهی موتورهای شارژی مراجعه و کارت تردد موتور در کیش را دریافت کنند.

آقازاده در خصوص ساماندهی موتورهایی که در حوزه گردشگری فعال هستند گفت: به زودی رنگ پلاک های موتورهای کرایه ای که به منظور تفریح گردشگران در جزیره فعالیت می کنند به رنگ نارنجی تغییر خواهد کرد و بدیهی است که این موتورها فقط باید در محدوده سیاحتی و گردشگری که پلیس راهور برای آنان تعیین می کند، تردد کنند و اجازه ورود به منطقه شهری را نخواهند داشت.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا